مرور دوره 1393, شماره 28 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
منابع استرس زا وتعیین سهم هریک ازآنها در میزان استرس دانشجویان دانشگاه
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)هدف از این پژوهش شناسایی منابع استرس زا و تعیین سهم هر یک از آنها در میزان استرس دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی تهران بوده است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران200 نفر تعیین، و با روش نمونه گیری چند مرحلهای انتخاب شد. ...
-
ارائه چارچوبی تبیینی برای بعدشناسی فرایند یاددهی- یادگیری به عنوان یک نظام جامع رفتاری
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)در این مقاله فرایند یاددهی- یادگیری از رویکردی نظامگرا به عنوان یک سیستم رفتاری مورد بررسی قرار گرفته است. توسعه فرایند یاددهی- یادگیری به عنوان یک سیستم رفتاری، مستلزم وجود متعامل سه بعد مفهومی، ساختاری و عملکردی می باشد. ...
-
شناسایی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2014-12-22)امروزه، موفقیت سازمانها ,وابسته به تدوین خطمشیهای متناسب با نیازمندیهای منابع انسانی دارد، در غیر این صورت قابلیت سازگاری با محیط پیچیده امروزی و توانایی بکارگیری اثربخش منابع انسانی را از دست خواهند داد. از جملهی این ...



