• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی منابع انسانی ناجا
    • دوره 5, شماره 36
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی منابع انسانی ناجا
    • دوره 5, شماره 36
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی و سنجش عملکرد: ابزاری برای رهبری یا هدایت؟

    (ندگان)پدیدآور
    مقیمی, مهدی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.625 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    درست است که ادبیات و آثار فراوانی دربارة ارزیابی و سنجش عملکرد در بخش خصوصی و انتفاعی وجود دارد، اما حجم کمی از این آثار به سنجش مناصب ستادی در آموزش عالی آمریکا مربوط میشود. در این مقاله نگاه عمیقی به دانشجویان 108 دانشگاه و کالج شده است. مطالعات حاکی از نارضایتی از روند ارزیابی و سنجش به چند دلیل است: 1-نبود پشتیبانی و حمایت رهبری؛ 2-ناظران هیچ مسئولیتی در برابر تکمیل ارزیابی عملکردی نمیپذیرند؛ و 3- آموزش ندیدن ناظران دربارة انجام ارزیابی مناسب عملکردی.
    کلید واژگان
    ارزیابی عملکرد
    آموزش عالی
    ستاد
    نظارت
    رهبری و مدیریت

    شماره نشریه
    36
    تاریخ نشر
    2014-06-22
    1393-04-01
    ناشر
    معاونت نیروی انسانی ناجا

    URI
    http://phr.jrl.police.ir/article_12428.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/393969

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب