ارزیابی و سنجش عملکرد: ابزاری برای رهبری یا هدایت؟
(ندگان)پدیدآور
مقیمی, مهدینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
درست است که ادبیات و آثار فراوانی دربارة ارزیابی و سنجش عملکرد در بخش خصوصی و انتفاعی وجود دارد، اما حجم کمی از این آثار به سنجش مناصب ستادی در آموزش عالی آمریکا مربوط میشود. در این مقاله نگاه عمیقی به دانشجویان 108 دانشگاه و کالج شده است. مطالعات حاکی از نارضایتی از روند ارزیابی و سنجش به چند دلیل است: 1-نبود پشتیبانی و حمایت رهبری؛ 2-ناظران هیچ مسئولیتی در برابر تکمیل ارزیابی عملکردی نمیپذیرند؛ و 3- آموزش ندیدن ناظران دربارة انجام ارزیابی مناسب عملکردی.
کلید واژگان
ارزیابی عملکردآموزش عالی
ستاد
نظارت
رهبری و مدیریت
شماره نشریه
36تاریخ نشر
2014-06-221393-04-01




