| dc.contributor.author | مقیمی, مهدی | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T11:02:50Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:02:50Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-09T11:02:50Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-09-30T11:02:50Z |  | 
| dc.date.issued | 2014-06-22 | en_US | 
| dc.date.issued | 1393-04-01 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | مقیمی, مهدی. (1393). ارزیابی و سنجش عملکرد: ابزاری برای رهبری یا هدایت؟. فصلنامه علمی منابع انسانی ناجا, 5(36), 115-133. | fa_IR | 
| dc.identifier.uri | http://phr.jrl.police.ir/article_12428.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/393969 |  | 
| dc.description.abstract | درست است که ادبیات و آثار فراوانی دربارة ارزیابی و سنجش عملکرد در بخش خصوصی و انتفاعی وجود دارد، اما حجم کمی از این آثار به سنجش مناصب ستادی در آموزش عالی آمریکا مربوط میشود. در این مقاله نگاه عمیقی به دانشجویان 108 دانشگاه و کالج شده است. مطالعات حاکی از نارضایتی از روند ارزیابی و سنجش به چند دلیل است: 1-نبود پشتیبانی و حمایت رهبری؛ 2-ناظران هیچ مسئولیتی در برابر تکمیل ارزیابی عملکردی نمیپذیرند؛ و 3- آموزش ندیدن ناظران دربارة انجام ارزیابی مناسب عملکردی. | fa_IR | 
| dc.format.extent | 1664 |  | 
| dc.format.mimetype | application/pdf |  | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | معاونت نیروی انسانی ناجا | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | فصلنامه علمی منابع انسانی ناجا | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | NAJA HUMAN RESOURCES | en_US | 
| dc.subject | ارزیابی عملکرد | fa_IR | 
| dc.subject | آموزش عالی | fa_IR | 
| dc.subject | ستاد | fa_IR | 
| dc.subject | نظارت | fa_IR | 
| dc.subject | رهبری و مدیریت | fa_IR | 
| dc.title | ارزیابی و سنجش عملکرد: ابزاری برای رهبری یا هدایت؟ | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.citation.volume | 5 |  | 
| dc.citation.issue | 36 |  | 
| dc.citation.spage | 115 |  | 
| dc.citation.epage | 133 |  |