نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمقیمی, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:02:50Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:02:50Z
dc.date.available1399-07-09T11:02:50Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:02:50Z
dc.date.issued2014-06-22en_US
dc.date.issued1393-04-01fa_IR
dc.identifier.citationمقیمی, مهدی. (1393). ارزیابی و سنجش عملکرد: ابزاری برای رهبری یا هدایت؟. فصلنامه علمی منابع انسانی ناجا, 5(36), 115-133.fa_IR
dc.identifier.urihttp://phr.jrl.police.ir/article_12428.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/393969
dc.description.abstractدرست است که ادبیات و آثار فراوانی دربارة ارزیابی و سنجش عملکرد در بخش خصوصی و انتفاعی وجود دارد، اما حجم کمی از این آثار به سنجش مناصب ستادی در آموزش عالی آمریکا مربوط میشود. در این مقاله نگاه عمیقی به دانشجویان 108 دانشگاه و کالج شده است. مطالعات حاکی از نارضایتی از روند ارزیابی و سنجش به چند دلیل است: 1-نبود پشتیبانی و حمایت رهبری؛ 2-ناظران هیچ مسئولیتی در برابر تکمیل ارزیابی عملکردی نمیپذیرند؛ و 3- آموزش ندیدن ناظران دربارة انجام ارزیابی مناسب عملکردی.fa_IR
dc.format.extent1664
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت نیروی انسانی ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی منابع انسانی ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofNAJA HUMAN RESOURCESen_US
dc.subjectارزیابی عملکردfa_IR
dc.subjectآموزش عالیfa_IR
dc.subjectستادfa_IR
dc.subjectنظارتfa_IR
dc.subjectرهبری و مدیریتfa_IR
dc.titleارزیابی و سنجش عملکرد: ابزاری برای رهبری یا هدایت؟fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume5
dc.citation.issue36
dc.citation.spage115
dc.citation.epage133


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد