دوره 9, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی رابطه بین هوش معنوی با خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی شهر همدان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2015-12-22)هدف از این پژوهش، بررسی رابطه هوش معنوی با خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی شهر همدان بود. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ شیوه گردآوری و تحلیل دادهها، جزء پژوهشهای توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش ...
-
تاثیر روش تدریس جیگساو در پیشرفت تحصیلی و یادداری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2015-12-22)هدفپژوهشحاضربررسیتأثیرروش تدریس ...
-
رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و اعتماد سازمانی در کارکنان دانشگاههای دولتی شهر شیراز
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2015-12-22)پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و اعتماد سازمانی در کارکنان دانشگاههای دولتی شیراز به مرحله اجرا در آمد. روش پژوهش توصیفی ازنوع همبستگی بود و جامعه آماری را 1300 نفر از کارکنان مرد ...
-
فراتحلیل رابطه تفکر انتقادی با شاخصهای پیشرفت تحصیلی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2015-12-22)در سالهای اخیر، پژوهشگران زیادی به بررسی رابطه تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی پرداختهاند که حاصل این پژوهشها نتایج متناقضی بودهاند که تعدادی از این تحقیقات، رابطه بین تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی را تأیید کردهاند و ...
-
رابطه کیفیت زندگی کاری و خودکارآمدی با اشتیاق به مدرسه در بین دانشآموزان دختر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2015-12-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری در مدرسه و خودکارآمدی با اشتیاق به مدرسه در بین دانشآموزان دختر انجام شد. این پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشآموزان دختر مقطع راهنمایی ...
-
بررسی رابطه مدیریت هوشمند با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2015-12-22)هدف این پژوهش، بررسی رابطه مدیریت هوشمند با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری کلیه کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ...



