مرور دوره 14, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
بررسی آزمونپذیری نظریه روانکاوی فروید از دیدگاه پوپر (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2007-11-22)روانکاوی که روشی برای درمان بیماریهای روانی است، مبتنی بر نظریهای دربارة شخصیت و انگیزة کنشهای آدمی است. در مکاتب روانکاوی فروید و آدلر، برای تحلیل شخصیت عمدتاً به یک «عامل» تکیه میشود و همة رفتارهای آدمی مستقیم یا ...
 
- 
بررسی تأثیر برنامه درسی تجربه شده بر رضایت دانشجویان ورودی مهندسی و علوم پایه دانشگاه شیراز- پیشنهاد مدل توضیحی برنامه درسی (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2007-11-22)در سالیان اخیر تلاشهای فراوانی برای تعیین عوامل مؤثر بر رضایت دانشجویان صورت گرفته است. یکی از مهمترین این عوامل، برنامه درسی تجربه شده توسط دانشجو میباشد. این تحقیق در تلاش بود تا نقش برنامه درسی تجربه شده را در رضایت ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر مشارکت والدین دانشآموزان در امور مدرسهای دانشآموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2007-11-22)مدرسه یکی از نهادهای مهم آموزشی و تربیتی است که نیازمند مشارکت فعال اولیای دانشآموزان میباشد. به همین خاطر، تحقیق حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر مشارکت اولیای دانشآموزان در فرایندهای آموزشی و پرورشی فرزندانشان در ...
 
- 
روش شناسی تربیتی ائمه اطهار (ع) (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2007-11-22)ائمه اطهار (ع) بر مبنای جهانبینی توحیدی و وحی الهی به ارائه روشهای تربیتی پرداختهاند. آنچه مسلم است این است که بعد از شناخت مسائل تربیتی، مهمترین فعالت تربیتی شناخت روشهای مناسب برای حل و فصل آن مسائل است. شناخت روش ...
 
- 
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشآموزان معلمان حقالتدریس پاره وقت، سرباز معلم و رسمی در دروس ریاضی و علوم پایة پنجم ابتدایی شهرستان اهواز (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2007-11-22)هدف از این پژوهش بررسی و مقایسه عملکرد تحصیلی دانشآموزان معلمان حقالتدریس پاره وقت، سرباز معلم و رسمی در دروس ریاضی و علوم پایة پنجم ابتدایی شهرستان اهواز بوده است. به همین منظور پس از تهیه و ساخت آزمونهای پیشرفت تحصیلی ...
 



