مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
میزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکاندارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی انجام گرفت. روش: روش پژوهش حاضر، آزمایشی با طرح پیشآزمون، پسآزمون با گروه ...
-
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تابآوری و سازگاری دانشآموزان با اختلال یادگیری
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تابآوری و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری انجام شد. روش: این پژوهش، نیمهآزمایشی و طرح مورد استفاده ...
-
اثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر، با هدف تعیین اثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا انجام شد. روش: روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با ...
-
تاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان اثربخشی آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی انجام شد. روش: این پژوهش یک مطالعه نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- ...
-
اثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر بهمنظور بررسی اثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران انجام شد. روش: این پژوهش یک مطالعهی نیمه آزمایشی ...
-
الگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی سازه استعداد ریاضی بر اساس مدل پیشنهادی مبتنی بر رویکرد ملاکهای چندگانه انجام شد. بر طبق این رویکرد، استعداد ریاضی محصول تکاملی تعامل ویژگیهای شناختی، شخصیتی و محیطی افراد ...
-
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده انجام گرفت. روش: روش پژوهش حاضر نیمهآزمایشی ...
-
مقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی عملکرد کارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی و با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال انجام ...



