مرور دوره 7, شماره 4 (بهار 1399) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-05-21)این تحقیق با هدف بررسی دانش تکلیف ریاضی و دانش محتوایی عمومی معلمان دوره ابتدایی استان تهران درباره مفهوم کسر انجام شد. روش تحقیق، روش توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری شامل معلمان دوره ابتدایی استان تهران در سال تحصیلی 1398- ...
-
شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-05-21)پژوهش حاضر با هدف ارائه الگویی مناسب برای ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی استان زنجان انجام شد. این پژوهش با رویکرد تفسیرگرایانه اجتماعی به دنبال بررسی این مسئله است که از دیدگاه ...
-
مقایسه خلاقیت و حافظه دانشآموزان دارا و بدون ناتوانی یادگیری ریاضی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-05-21)پژوهش حاضر با هدف مقایسه خلاقیت و حافظه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی انجام شد. طرح پژوهش از نوع علی – مقایسهای است. جامعه آماری شامل دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی مشغول به تحصیل در مدارس منطقه 3 شهر ...
-
هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازیهای دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-05-21)این پژوهش با هدف هنجاریابی مقیاس دانش محتوای تربیتی معلمان مدارس متوسطه ارومیه در استفاده از بازیهای دیجیتال انجام شد. پژوهش حاضر از نظر روش، همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی معلمان مدارس متوسطه شهر ارومیه است. ...



