مرور دوره 10, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
استاندارد سازی پرسشنامه بازاریابی عصبی در ورزش
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)هدف از پژوهش حاضر استانداردسازی پرسشنامۀ بازاریابی عصبی در ورزش بود. جامعۀ آماری این پژوهش شامل مصرفکنندگان پوشاک ورزشی برندهای رایج در ایران شامل آدیداس، نایک، ریباک، پوما و مجید و روش نمونهگیری بهصورت خوشهای، غیرتصادفی ...
-
تحلیل آمیخته از نماگرها و شاخص دیدبان حکمرانی ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)هدف دیدبان حکمرانی ورزشی آگاهی دادن به فدراسیونهای ورزشی است که چگونه فعالیتهای خود را به شیوۀ مؤثر سازماندهی کنند و بر فعالیتهای خود نظارت داشته باشند. هدف این پژوهش، شناسایی نماگرها و تعیین شاخص دیدبان حکمرانی ورزشی ...
-
تحلیل رگرسیونی رابطۀ مؤلفههای مدیریت دانش با ابعاد سرمایۀ اجتماعی در دبیران تربیت بدنی خراسان رضوی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)هدف پژوهش تحلیل رگرسیونی رابطۀ مؤلفههای مدیریت دانش با ابعاد سرمایۀ اجتماعی در دبیران تربیت بدنی خراسان رضوی بود. جامعۀ آماری کلیۀ معلمان تربیت بدنی (2481 نفر) خراسان رضوی بود؛ که با ...
-
تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر تجاریسازی تحقیقات مدیریت ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)هدف از پژوهش حاضر تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر تجاریسازی تحقیقات مدیریت ورزشی بود. تحقیق حاضر از نظر هدف تحقیق جزء تحقیقات کاربردی بود که بهصورت توصیفی تحلیلی انجام گرفت. جامعۀ آماری پژوهش اعضای هیأت علمی و دانشجویان دورۀ ...
-
رابطۀ اعتماد سازمانی و مؤلفههای آن با خلاقیت در ادارات ورزش و جوانان: مطالعۀ موردی استان اردبیل
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطۀ اعتماد سازمانی و مؤلفههای آن با خلاقیت بهعنوان یکی از عوامل مؤثر بر آن بود که در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل ارزیابی شد. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بود که به شکل میدانی اجرا ...
-
شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ ورزش همگانی در ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)هدف از تحقیق حاضر، شناسایی عوامل موثر در توسعه فرهنگ ورزش همگانی بوده است. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی است که به شیوه توصیفی تحلیلی و به شکل میدانی به مرحله اجرا درآمده است. جامعه پژوهش حاضر تعداد 800 نفر از کارشناسان ...
-
مدل تمایل به بازگشت گردشگران فستیوالهای ورزشهای بومی و سنتی براساس زیرساختهای خدماتی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)کیفیت خدمات از مهمترین عواملی است که به رضایتمندی و تداوم حضور گردشگران منجر میشود. هدف اصلی از تحقیق حاضر طراحی مدل تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی در فستیوالهای ورزشهای بومی و سنتی براساس زیرساختهای خدماتی است. نمونۀ ...
-
کاوش عوامل زمینهای و مداخلهگر بروز فساد در صنعت فوتبال ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-12-22)هدف پژوهش حاضر، کاوش عوامل زمینهای و مداخلهگر بروز فساد در صنعت فوتبال ایران بود. گردآوری دادهها از طریق بررسی اسناد و مصاحبۀ حضوری صورت گرفت. پس از انجام 18 مصاحبه عمیق و نیمهساختاریافته با متخصصان اجرایی، علمی و ...



