بررسی سیر تحولات برنامه درسی تربیت اخلاقی در ایران با تأکید بر دوره عمومی
(ندگان)پدیدآور
حسنی, محمدنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف این پژوهش شناخت روندهای حاکم بر تغییرات برنامه درسی تربیت اخلاقی است. برای رسیدن به این هدف اسناد و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش از بدو تأسیس تا کنون  و نتایج برخی تحقیقات مرتبط تحولات مؤلفههای برنامه درسی تربیت اخلاقی یعنی هدف، محتوا،  روش تحلیل شده است. نتیجه این بررسی نشان میدهد که رویکرد برنامه درسی تربیت اخلاقی در نظام تربیت رسمی و عمومی از رویکرد برنامه درسی مستقل به رویکرد بین برنامهای گرایش پیدا کرده است.
کلید واژگان
تربیت اخلاقی. برنامه درسی تربیت اخلاقی. نظام تربیت رسمی و عمومیشماره نشریه
33تاریخ نشر
2014-08-231393-06-01




