دوره 9, شماره 33
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی رابطه بین باورهای معرفت شناختی معلمان و میزان اعتقاد به استفاده از ارزشیابی توصیفی
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2014-08-23)معلمان در مرحله اجرای برنامه درسی تنها مجری صرف نیستند، بلکه بر اساس باورها و تلقیهای خود از شناخت، یادگیری و تفکر تا حد امکان بر اجرای برنامه درسی مستند و مکتوب تأثیر میگذارند. ارزشیابی ...
-
آموزش انتقادی: رویکردی کارآمد در تهیه و تدوین کتابهای آموزش زبان انگلیسی در ایران
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2014-08-23)اهمیت کتابهای آموزش زبان انگلیسی در نظامهای آموزشی انکارناپذیر است. در این بین، به دنبال طرحِ رویکردهایی انتقادی در حوزه زبانشناسیکاربردی، عرضه کتابهای تدوین شده در کشورهای انگلیسیزبان موسوم به مرکز به کشورهای غیرانگلیسی ...



