نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسنی, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T08:59:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T08:59:33Z
dc.date.available1399-07-09T08:59:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T08:59:33Z
dc.date.issued2014-08-23en_US
dc.date.issued1393-06-01fa_IR
dc.date.submitted2018-04-24en_US
dc.date.submitted1397-02-04fa_IR
dc.identifier.citationحسنی, محمد. (1393). بررسی سیر تحولات برنامه درسی تربیت اخلاقی در ایران با تأکید بر دوره عمومی. مطالعات برنامه درسی, 9(33), 57-92.fa_IR
dc.identifier.issn1735-4986
dc.identifier.urihttp://www.jcsicsa.ir/article_60917.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352556
dc.description.abstractهدف این پژوهش شناخت روندهای حاکم بر تغییرات برنامه درسی تربیت اخلاقی است. برای رسیدن به این هدف اسناد و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش از بدو تأسیس تا کنون  و نتایج برخی تحقیقات مرتبط تحولات مؤلفه‌های برنامه درسی تربیت اخلاقی یعنی هدف، محتوا،  روش تحلیل شده است. نتیجه این بررسی نشان می­دهد که رویکرد برنامه درسی تربیت اخلاقی در نظام تربیت رسمی و عمومی از رویکرد برنامه درسی مستقل به رویکرد بین برنامه­ای گرایش پیدا کرده است.fa_IR
dc.format.extent765
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مطالعات برنامه درسی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات برنامه درسیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Curriculum Studiesen_US
dc.subjectتربیت اخلاقی. برنامه درسی تربیت اخلاقی. نظام تربیت رسمی و عمومیfa_IR
dc.titleبررسی سیر تحولات برنامه درسی تربیت اخلاقی در ایران با تأکید بر دوره عمومیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورشfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue33
dc.citation.spage57
dc.citation.epage92


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد