| dc.contributor.author | حسنی, محمد | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T08:59:33Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:59:33Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T08:59:33Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T08:59:33Z | |
| dc.date.issued | 2014-08-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1393-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2018-04-24 | en_US |
| dc.date.submitted | 1397-02-04 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | حسنی, محمد. (1393). بررسی سیر تحولات برنامه درسی تربیت اخلاقی در ایران با تأکید بر دوره عمومی. مطالعات برنامه درسی, 9(33), 57-92. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-4986 | |
| dc.identifier.uri | http://www.jcsicsa.ir/article_60917.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352556 | |
| dc.description.abstract | هدف این پژوهش شناخت روندهای حاکم بر تغییرات برنامه درسی تربیت اخلاقی است. برای رسیدن به این هدف اسناد و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش از بدو تأسیس تا کنون و نتایج برخی تحقیقات مرتبط تحولات مؤلفههای برنامه درسی تربیت اخلاقی یعنی هدف، محتوا، روش تحلیل شده است. نتیجه این بررسی نشان میدهد که رویکرد برنامه درسی تربیت اخلاقی در نظام تربیت رسمی و عمومی از رویکرد برنامه درسی مستقل به رویکرد بین برنامهای گرایش پیدا کرده است. | fa_IR |
| dc.format.extent | 765 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن مطالعات برنامه درسی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | مطالعات برنامه درسی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Curriculum Studies | en_US |
| dc.subject | تربیت اخلاقی. برنامه درسی تربیت اخلاقی. نظام تربیت رسمی و عمومی | fa_IR |
| dc.title | بررسی سیر تحولات برنامه درسی تربیت اخلاقی در ایران با تأکید بر دوره عمومی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.contributor.department | استادیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش | fa_IR |
| dc.citation.volume | 9 | |
| dc.citation.issue | 33 | |
| dc.citation.spage | 57 | |
| dc.citation.epage | 92 | |