مرور دوره 9, شماره 34 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
شناسایی اشتباهات مفهومی دانشآموزان دوره اول متوسطه در معادله درجه اول (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2014-11-22)این مقاله با هدف شناسایی اشتباهات مفهومی دانشآموزان دوره اول متوسطه شهرستان پاکدشت در مبحث معادله درجه اول انجام ...
 
- 
تلفیق؛ رویکردی مناسب برای ورود علم و فناوری نانو به محتوای برنامه درسی (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2014-11-22)هدف اصلی پژوهش حاضر، شناسایی رویکردی مناسب برای ادغام علم و فناوری نانو، در برنامههای درسی مدرسهای است. در این پژوهش، رویکردهای سازماندهی محتوای علم و فناوری نانو در برنامههای درسی مدرسهای چند کشور پیشرو در این زمینه، ...
 
- 
تحلیل محتوای کتابهای ریاضی چهارم و پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی آموزش خلاقیت پلسک (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2014-11-22)پژوهش حاضر با هدف تحلیل محتوای کتابهای ریاضی پایههای چهارم و پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 1390-1389، بر مبنای الگوی خلاقیت پلسک انجام شده است. به منظور جمعآوری دادهها، پژوهشگران فرمی برای تحلیل محتوای این دو کتاب مبتنی ...
 
- 
باورهای جنسیتی مرتبط با ریاضی در ذهن دانشآموزان (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2014-11-22)هدف مقاله حاضر، بررسی باورهای دانشآموزان در مورد ماهیت حوزه ریاضی از منظر جنسیت (مردانه، زنانه، خنثی) از طریق وجود یا نبودِ تفاوت جنسیتی در پاسخهای دانشآموزان بود. بدین منظور، مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی توسط 400 نفر ...
 
- 
درک مفهوم کسر توسط دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2014-11-22)پژوهش حاضر، درک و فهم دانشآموزان از کسرها را با در نظر گرفتن مدل بهر و همکاران مورد بررسی قرار میدهد. روش پژوهش، توصیفی- تحلیلی است. در این پژوهش، 366 نفر از دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان ساوه پس از انتخاب به روش ...
 



