دوره 13, شماره 50
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
راهنمای عملی روش فراترکیب در شناسایی شایستگیهای حرفهای معلمان در تدریس ماهیت علم (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-11-22)فراترکیب، تفسیر یکپارچه و ترکیب یافتههای حاصل از مطالعات کیفی است به گونهای که تصویری کلی از پدیدهها، مفاهیم یا وقایع ایجاد کند. با گسترش روزافزون مقالات کیفی و به سبب تنوع یافتههای آنها، ضرورت انجام پژوهشهای فراترکیب ...
 
- 
طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-11-22)هدف این پژوهش، طراحی الگوی نظام دستیابی به صلاحیتهای موردانتظار معلمان هنر (دورههای ابتدایی و اول متوسطه) در دوره کارشناسی آموزش هنر است. برای نیل به این مقصود از رویکرد پژوهش آمیخته و روش کیو استفاده شده است. ...
 
- 
تحلیل ساختاری مولفههای آموزش بالینی در تربیت و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-11-22)هدف این مقاله، تحلیل ساختاری مؤلفههای آموزش بالینی در آموزش دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان است و بدین منظور، از روش توصیفی برای جمعآوری اطلاعات از جامعه آماری مدرسان دانشگاه فرهنگیان استفاده شد و از نمونهای به تعداد 123 ...
 
- 
موفقیت برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگیهای حرفهای معلمی (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-11-22)مأموریت دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم فکور و شایسته است. هدف این مقاله بررسی موفقیت برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان در دستیابی دانشآموختگان به شایستگیهای حرفهای معلمی است و با روش علی- مقایسهای انجام شده است. جامعه ...
 
- 
مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-11-22)ارزشیابی برنامه درسی شامل فرآیند بررسی ارزش و شایستگی عناصر و جنبههای خاص برنامه درسی؛ و هم کل برنامه درسی است. از این رو، این پژوهش با هدف تبیین شیوههای ارزشیابی از شایستگیهای موردانتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی ...
 



