مرور دوره 13, شماره 48 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تاثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-05-22)پژوهش حاضر به منظور بررسی تأثیر آموزش اریگامی بر خلاقیت دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی منطقه 18 شهر تهران انجام گرفته است. روش اجرای پژوهش روش نیمه تجربی است. جامعه آماری این پژوهش کل دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی ...
-
تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتن در دوره اول ابتدایی
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-05-22)هدف پژوهش شناسایی و تدوین استانداردهای مهارت گوش دادن و سخن گفتنِ دوره اول ابتدایی است. اجرای این تحقیق کیفی است در دو بخش انجام شد: ابتدا با مطالعه پیشینه برنامهدرسی سایر کشورها استاندارد مهارتهای زبانی استخراج شد. ...
-
طراحی الگوی زیرساختهای تدوین برنامه درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ابتدایی
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-05-22)هدف پژوهش حاضر طراحی الگوی زیرساخت های تدوین برنامه ی درسی غیرمتمرکز مبتنی بر آمایش سرزمین در دوره ی ابتدایی بود. نوع پژوهش کیفی و روش آن راهبرد نظریـه ی داده بنیـاد و جامعه ی آماری پژوهش صاحب نظران آموزش و پرورش و اساتید ...
-
الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-05-22)پژوهش حاضر با هدف ارائه و تبیین الگویی بومی از «رهبری برنامه درسی دوره ابتدایی» در شکل مدل پارادایمی «نظریه برخاسته از دادهها» با رویکرد سیستماتیک انجام شده است. در انجام پژوهش حاضر دادههای لازم از طریق مصاحبه نیمه ...
-
تببین اهداف تربیت اقتصادی دوره ابتدایی در ایران مبتنی بر سنتزپژوهی
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-05-22)پژوهش حاضر با هدف تببین اهداف تربیت اقتصادی در دوره ابتدایی انجام شده است و در گروه پژوهشهای کیفی قرار دارد، که در آن از روش سنتزپژوهی استفاده شده است. تکنیکهای متنکاوی که برای کاوش متن داده یا کشف دانش از متن شناخته ...



