مرور دوره 5, شماره 9 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی میزان هماهنگی برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با مهارت های کارآفرینی (انجمن مطالعات برنامه درسی, 2014-05-22)ژینوس کشتکاری[1]، دکتر محمدعلی میرزابیگی[2]، دکتر علی اکبر خسروی[3] چکیده: هدف این پژوهش بررسی میزان توجه برنامهدرسی اجرا شده رشتههای کارشناسیارشد ...
 
- 
برنامه تربیت دبیر کار و فناوری در دانشگاه فرهنگیان به عنوان برنامه درسی مغفول (پوچ) (انجمن مطالعات برنامه درسی, 2014-05-22)علی عبدالخانی[1]، دکتر سعید صفایی موحد[2] چکیده: هدف از تحقیق حاضر تبیین ضرورت طراحی برنامه تربیت دبیر کار و فناوری در دانشگاه فرهنگیان و در نهایت اجرای آن است که می توان از آن به عنوان برنامه درسی مغفول (پوچ) یاد کرد. ...
 
- 
تبیین سیر تحول و اصلاح نظام برنامهدرسی آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی در ایران (انجمن مطالعات برنامه درسی, 2014-05-22)لادن سلیمی[1]، دکتر نرگس کشتیآرای[2]*، دکتر کورش فتحی واجارگاه[3] چکیده: هدف از انجام این پژوهش، تبیین سیر تحول واصلاح نظام برنامه درسی آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی در ایران بود. روش پژوهش کیفی از نوع تاریخی است که ...
 
- 
شناسنامه (انجمن مطالعات برنامه درسی, 2014-05-22)دوفصلنامة مطالعات برنامه درسی آموزش عالی دوفصلنامة علمی ـ پژوهشی انجمن مطالعات برنامه درسی سال 5 - شمارة 9- بهار و تابستان 1393 مدیر مسئول: دکتر مجید علی عسگری سردبیر: دکتر کورش فتحی واجارگاه مدیر داخلی: اکرم ...
 
- 
آسیب شناسی تربیت اخلاقی از منظر برنامه درسی پنهان (مورد پژوهش: دانشگاه کاشان) (انجمن مطالعات برنامه درسی, 2014-05-22)دکتر عباس شکاری[1]، دکتر حمید رحیمی[2]، مبینا غربا[3] چکیده: این پژوهش با هدف آسیب شناسی تربیت اخلاقی دانشجویان دانشگاه کاشان از منظر برنامه درسی پنهان صورت پذیرفت. روش پژوهش ترکیبی و جامعه آماری آن دانشجویان دانشگاه ...
 
- 
مطالعه تطبیقی ارزیابی کیفیت برنامه درسی آموزش عالی (انجمن مطالعات برنامه درسی, 2014-05-22)سمیه قربانی[1]، دکتر محمدرضا نیلی[2] و سمیرا دلبری[3] چکیده: چشم انداز آموزش عالی به طور چشمگیری در دهههای اخیر تغییر یافته و به موازات آن محتوا و استانداردهای برنامه درسی نیز دستخوش تغییراتی گردیده است. برنامه درسی و ...
 



