مرور دوره 5, شماره 4 (پیاپی 20) بر اساس تاریخ انتشار

  • تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران 

    نساجی کامرانی, مهدی؛ کریمی, اوژن؛ محمودی میمند, محمد؛ درویش, حسن (دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University, 2017-10-23)
    رشد سریع گردشگری به مثابه صنعت، موجب شده تا بسیاری از کشورها گردشگری را مولفه مهمی در رشد و توسعه اقتصاد ملی بنگرند و به همین دلیل از منظر توسعه، امروزه بر اساس درآمد ناخالص داخلی، صادرات و اشتغال، گردشگری بزرگ ترین صنعت ...

  • ارائه مدل مدیریت اینرسی سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 

    جوادی, سید مصطفی؛ الوداری, حسن؛ امیرخانی, امیرحسین؛ جمشیدی, علی (دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University, 2017-10-23)
    زمینه و هدف: سازمان‌ها بویژه در بخش عمومی معمولا ایستا و یکنواخت باقی می‌مانند تا زمانی که ادامه این وضعیت دیگر امکان پذیر نباشند یا به وسیله نیروهای خارجی تغییر کنند. این مسئله ریشه در بی تحرکی سازمانی و یا به عبارتی ...

  • تبیین علل پارانویای سازمانی بر اساس نظریه داده بنیاد 

    ملاعباسی, حافظ؛ وحدتی, حجت؛ سپهوند, رضا؛ اسماعیلی, محمودرضا (دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University, 2017-10-23)
    در دنیای رقابتی امروز کارکنان با بازدهی بالا، بزرگ‌ترین مزیت رقابتی برای سازمان‌ها به‌حساب می‌آیند پارانویا ازجمله پدیده‌هایی است که مانع تحقق این موضوع برای سازمان‌ها می‌باشد. پارانویا یک اصطلاح روان‌شناختی، روان‌پزشکی ...

  • رابطه میان بدرفتاری مشتریان، ناهمسانی هیجانی و فزسودگی عاطفی با رفتارهای تالفی جویانه کارکنان: نقش تعدیلگر جو حمایت سرپرست 

    پرهیزگار, محمدمهدی؛ باقری, صدیقه (دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University, 2017-10-23)
    هدف از این مطالعه بررسی تاثیر بدرفتاری مشتریان بر رفتارهای تلافی‌جویانه کارکنان شعب بانک ملت مشهد است. در این راستا تاثیر بدرفتاری مشتریان بر ایجاد ناهمسانی هیجانی و فرسودگی عاطفی در کارکنان بررسی شده است. همچنین تاثیر این ...

  • مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی 

    دامغانیان, حسین؛ شیخ زاده, محمد؛ یزدانی زیارت, محمد (دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University, 2017-10-23)
    هدف این پژوهش بررسی شایستگی­های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی، شناسایی ابعاد مهم آن و تعیین نحوة تعامل بین آنها است. پژوهش حاضر کاربردی و توسعه­ای بوده و شامل دو بخش کمی و کیفی با استفاده از روش مدل­سازی ...

  • طراحی و تبیین مدل برنامه‌ریزی راهبردی با رویکرد مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون) 

    دلیر, مالک؛ عابسی, سعید؛ دارائی, محمد رضا (دانـشـگـاه پــیــام نـــورPayame Nour University, 2017-10-23)
    استفاده از مدل تعالی سازمانی به منظور بهبود و ارزیابی عملکرد صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون می‌تواند راه گشای برنامه‌ریزی‌ استراتژیک موثر و مفید برای افزایش اثربخشی و کارایی باشد. بنابرین، به منظور تحول و توسعه، بهبود ...