مرور دوره 8, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بازسازی معنایی مهمترین چالشهای ساکنان مناطق همجوار سایتهای اسکان طبیعتگردی نوروزی در شهرستان چرداول
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2019-10-23)جنگلهای زاگرس در نیمه غربی ایران، به عنوان یکی از مناطق بسیار جذاب به شمار میروند که سالانه جاذب شمار وسیعی از ساکنان بومی و غیر بومی بوده است. ساکنان مناطق شمالی استان ایلام، در طی سالهای اخیر به شیوهای خاص در اواخر ...
-
نقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2019-10-23)امروزه دست اندرکاران گردشگری به عنوان بزرگترین صنایع درجهان و مهمترین منبع درآمد، بیش از هرچیز، بر ایجاد روابط پایدار و سودآور با بازدیدکنندگان تأکید می کنند که این امر مستلزم شناخت رفتار مصرفی گردشگران و برنامه ریزی جهت ...
-
تأثیر ازدحام ادراک شده بر رضایت گردشگران با نقش میانجی رفتارهای مقابلهای: مطالعه موردی بازار تبریز
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2019-10-23)در ادبیات تحقیق از ازدحام بهعنوان پدیدهای پیچیده یاد میشود که یکسو دارای آثار منفی است و از سوی دیگر از طریق متغیر حس جمعی موجب شادمانی شده و بر رضایت و وفاداری بازدیدکنندگان و درنتیجه عملکرد کسبوکارهای گردشگری تأثیر ...
-
اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2019-10-23)گردشگری سلامت در رشد و رونق سایر بخشهای موثر در توسعه کشور، نقشی غیر قابل انکار دارد به گونهای که تقویت این بخش مسیر نوینی را جهت توسعه سیاستهای خصوصیسازی و تحقق اهداف چشمانداز 1404 مبنی بر تبدیل ایران به قطب سلامت ...
-
آیندهپژوهی گردشگری مذهبی استان قم با رویکرد سناریونگاری
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2019-10-23)استان قم به دلیل داشتن جذابیتهای مختلف تاریخی، فرهنگی، هنری و مذهبی قابلیت بسیاری در حوزه گردشگری مذهبی دارد. تحقیق حاضر در پی شناخت پیشرانها و عوامل کلیدی تأثیرگذار در آینده گردشگری مذهبی استان قم است. تحقیق حاضر از ...
-
طراحی مدل بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعت گردی استان کردستان
(انجمن علمی گردشگری ایران, 2019-10-23)هسته اصلی خدمات صنعت گردشگری به طور کلی و طبیعت گردی به طور خاص ، خلق تجربه است و افراد با سفر به طبیعت و درگیر شدن در یک فرآیند طبیعت گردی به کسب تجربه میپردازند. در این پژوهش به طراحی مدل پارادایمی بازاریابی مبتنی بر ...



