مرور دوره 4, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
اثر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و دارو درمانگری در بازداری پاسخ و زمان واکنش کودکان نارسا توجه/ فزون کنش (دانشگاه سمنانSemnan University, 2012-03-20)مقدمه: فرض میشود توانبخشی شناختی رایانهای در درمان اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی، ضمن ایجاد اثراتی معادل با داروهای محرک، پایداری بیشتری نسبت به آنها دارد و متضمن عوارض نگران کننده نیست. هدف پژوهش حاضر آزمودن فرضیههای ...
 
- 
اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء سلامت عمومی در بیماران ام اس (دانشگاه سمنانSemnan University, 2012-03-20)مقدمه: هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی درمانگری چند وجهی لازاروس بر ارتقاء شاخصهای سلامت در بیماران مبتلا به ام اس میباشد. روش: جامعه آماری شامل همه بیماران مبتلا به ام اس در شهر قزوین بود. تعدادی از بیماران مذکور به شیوه ...
 
- 
اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی (دانشگاه سمنانSemnan University, 2012-03-20)مقدمه: پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه دانش آموزان پسر دارای ناتوانی هوشی تحولی دورهی ابتدایی اجرا شد. روش: در مطالعه شبه آزمایشی حاضر از طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. ...
 
- 
اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی (دانشگاه سمنانSemnan University, 2012-03-20)مقدمه: با توجه به اینکه پرخاشگری پیامدهای زیانباری برای خود کودک پرخاشگر و اطرافیان وی دارد، این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی گروه درمانی رابطه والد- کودک بر پرخاشگری کودکان پیش دبستانی انجام شد. روش: در یک طرح شبه آزمایشی ...
 
- 
مقایسه اثربخشی روشهای درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارتهای مطالعه و روش ترکیبی در کاهش اضطراب امتحان (دانشگاه سمنانSemnan University, 2012-03-20)مقدمه: اضطراب امتحان نوعی اضطراب وابسته به موقعیت است که میتواند موجب افت چشمگیر توانایی افراد در موقعیت سنجش یا امتحان گردد. این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی سه روش درمانی حساسیت زدایی منظم، مهارتهای مطالعه و ترکیبی از ...
 



