مرور دوره 16, شماره 59 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
- 
بازنمایی برند ملی ایران در عکسهای خبرگزاری آسوشیتدپرس (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)[1]مفهوم نسبتاً جدید «برند ملی»، در واقع، مجموع تصوراتی است که ذینفعان بینالمللی از مردم، مکان، زبان، تاریخ، غذا، مد، چهرههای مشهور و نامدار، برندهای شناختهشده و جهانی مربوط به محصولات یک کشور دارند. این مفهوم ...
 
- 
طراحی و ارائه الگوی رسانه ای حقوق شهروندی ایرانیان (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)هدف پژوهش حاضر ارائه الگوی رسانه ای حقوق شهروندی ایرانیان است. این پژوهش بصورت آمیخته(کیفی و کمی) انجام گرفته است. در بخش کیفی داده ها با استفاده از مصاحبه های نیمه ساختار یافته جمع آوری شده است و روش نمونه گیری، نمونه ...
 
- 
تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی ارائه مدل پارادایمی بر اساس نظریه گراندد تئوری (Grounded Theory) (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)هدف: این پژوهش بهمنظور بررسی تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی کشور ایران است. روش تحقیق: دادهها از 15 مصاحبه نیمه ساختاریافته با اعضای هیئتعلمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ...
 
- 
سلبریتیهای مجازی؛ غریبههای آشنا در عصر رسانههای اجتماعی (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)شهرت مجازی در دسترس مردم معمولیای قرار گرفته است که به انتشار تصاویر شخصی، متون دوستانه و ویدئوهای سرگرمکننده میپردازند و «توجه» سایر کاربران را به خود جلب میکنند. پژوهشگران فرهنگ سلبریتی، چهرههای مشهور مبتنی بر ...
 
- 
تدوین الگوی توسعه راهبردی مدیریت منابع انسانی در سازمان صدا وسیما: یک مطالعه آمیخته (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)در این رساله به تدوین و اعتباریابی الگویی برای توسعه راهبردی مدیریت منابع انسانی برای سازمان صدا و سیما پرداخته شده. روش تحقیق از نوع آمیخته (ترکیبی) است و ابتدا بر اساس روش کیفی و مشخصاً بر مبنای روش کیفی گرندد تئوری یا ...
 
- 
بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و میزان مسئولیت پذیری اجتماعی میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)مسئولیتپذیری اجتماعی از مهمترین مؤلفههای اجتماعی و فرهنگی یک جامعه مدنی و از جمله ویژگیهای توسعه یافتگی است که در هر جامعهای افراد و نهادهای دولتی و غیردولتی با تأکید بر تبعیت از قوانین مدنی جامعه، آموزههای ارزشی و هنجاری ...
 
- 
هواداری و جنسیت؛ تحلیل گفتمان هواداری زنان از فوتبال در ایران (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)زمینه و هدف: تحلیلهای جامعهشناسانه از ورزش، سویههای جنسیتی حاکم بر این پدیده اجتماعی را به قدر کفایت مورد تاکید قرار دادهاند. با چنین رویکردی «هواداری فوتبال» برای زنان در وضعیتی که از حضور و تماشای مستقیم آن در ...
 
- 
زندگی شهری، ضبطِصوت و مرگ لالایی: مطالعۀ موردی لالاییخوانی در الموت قزوین (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)بسیاری از محققین به نتیجه رسیدهاند که گذر از زندگی روستایی و سکونت در شهرها بسیاری از آداب و رسوم واحدهای اجتماعی سنتی را از میان برده یا به سمت فراموشی سوق داده است. در گذر از چنین تغییرات فرهنگیای، موسیقیهای محلی ...
 
- 
ارتباطات غیرکلامی گوینده در خبر تلویزیونی؛ مطالعه گویندگان خبر "شبکهخبر" و "بیبیسی فارسی" (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2020-08-22)هدف از این پژوهش که با تحلیل محتوای کیفی انجام گرفته است، شناسایی شاخصترین ارتباطات غیر کلامی گوینده خبر و نقش و کارکرد این ارتباطات غیرکلامی در ارائه اخبار تلویزیونی به مخاطبان است. در ادامه روش تحلیل محتوای کیفی دادهها ...
 



