• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله روان شناسی و علوم تربیتی
    • دوره 35, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله روان شناسی و علوم تربیتی
    • دوره 35, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی روند برنامه ریزی فعالتی های فرهنگی دانشگاه های دولتی اصفهان طی برنامه دوم و سوم توسعه کشور

    (ندگان)پدیدآور
    رشیدی, حمید رضاجعفری, سید ابراهیم میرشاهسلطانی, مصطفی شریف خلیفه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    582.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از انجام این پژوهش بررسی روند برنامه ریزی فعالتی های فرهنگی دانشگاه های دولتی اصفهان طی برنامه دوم و وسم توسعه کشور است برای دستیابی به این هدف تلاش گردید تا پژوهش امکان دستیابی به چهار هدف جزیی را فراهم آورد که شامل بررسی مولفه های برنامه ریزی شاخص های کمی و کیفی شاخص ها و الگوهای برنامه ریزی و نهایت تفاوت عمکلرد مجریان فعالیت های فرهنگی در دانشگاه های دولتی اصفهان طی برنامه دوم و سوم توسعه کشور بوده است رونش انجام این پژوهش پیمایشی است نتایج به دست آمده بیانگر آْن است که میان مولفه های شاخص های کیفی در برنامه ریزی فعالتی های فرهنگی طی برنامه دوم و سوم توسعه تفاوکت چندانی وجود ندارد ولی در خصوص شاخص های کمی میان دو برنامه تفاوت اساسی مشاهده می شود میان عملکرد مجریان فرهنگی در برنامه دوم نیز تفاوت چندانی وجود ندارد ولی در برنامه سوم بیشترین تفاوت میان عملکرد اداره کل امور فرهنگی و جهاد دانشگاهی با مجریان دیگر فعالیت های فرهنگی مشا هده می شود.
    کلید واژگان
    اصفهان
    برنامه دوم توسعه
    برنامه ریزی
    برنامه سوم توسعه
    دانشگاه های دولتی
    فعالیت فرهنگی

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2005-06-22
    1384-04-01
    ناشر
    دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

    شاپا
    1025-2835
    URI
    https://jpsyedu.ut.ac.ir/article_10589.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/277635

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • در آمدی بر پایه های نظری وگونه بندی نظریه های برنامه ریزی با تاکید ویژه بر برنامه ریزی شهری 

      دانشپور, دکتر زهره (پردیس هنرهای زیبا_دانشگاه تهران, 2003-09-23)

    • برنامه درسی پوچ: مغفول یا بی‌اثر؟ 

      رضایی, حبیب اله؛ یمانی, نیکو (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2017-04-01)
      مقدمه: یکی از انواع برنامه درسی، برنامه درسی پوچ است. در ارتباط با این نوع برنامه درسی پژوهش‌های اندکی در سطح جهان صورت گرفته است و این امر نشان از بی‌توجهی پژوهشگران به این مفهوم است. هدف از این مطالعه، مروری بر مفهوم ...

    • بررسی نقش وقابلیت های سیمای (تلویزیون) ایلام در تولید برنامه های پیشگیرانه امنیت محور 

      اسدی, علی (فرماندهی انتظامی استان ایلام*دفتر تحقیقات کاربردی, 2018-06-22)
      چکیده امنیت از نیازها و انگیزه‌های اساسی انسان می‌باشد، به طوری که با زوال آن آرامش خاطر انسان سلب می‌شود و تشویش و ناآرامی جای آن را می‌گیرد. هدف اصلی این مقاله بررسی نقش صدا وسیما (تلویزیون) در تولید برنامه های پیشگیرانه ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب