• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • هنرهای زیبا
    • دوره 15, شماره 15
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • هنرهای زیبا
    • دوره 15, شماره 15
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    در آمدی بر پایه های نظری وگونه بندی نظریه های برنامه ریزی با تاکید ویژه بر برنامه ریزی شهری

    (ندگان)پدیدآور
    دانشپور, دکتر زهره
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    943.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    برنامه ریزی شهری و منطقه ای
    حرفه برنامه ریزی
    رهیافت برنامه ریزی
    شناخت شناسی برنامه ریزی
    عمل برنامه ریزی
    کار بست برنامه ریزی
    مفهوم برنامه ریزی
    نظریه برنامه ریزی

    شماره نشریه
    15
    تاریخ نشر
    2003-09-23
    1382-07-01
    ناشر
    پردیس هنرهای زیبا_دانشگاه تهران

    URI
    https://jhz.ut.ac.ir/article_10629.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258871

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • برنامه درسی پوچ: مغفول یا بی‌اثر؟ 

      رضایی, حبیب اله؛ یمانی, نیکو (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2017-04-01)
      مقدمه: یکی از انواع برنامه درسی، برنامه درسی پوچ است. در ارتباط با این نوع برنامه درسی پژوهش‌های اندکی در سطح جهان صورت گرفته است و این امر نشان از بی‌توجهی پژوهشگران به این مفهوم است. هدف از این مطالعه، مروری بر مفهوم ...

    • بررسی نقش وقابلیت های سیمای (تلویزیون) ایلام در تولید برنامه های پیشگیرانه امنیت محور 

      اسدی, علی (فرماندهی انتظامی استان ایلام*دفتر تحقیقات کاربردی, 2018-06-22)
      چکیده امنیت از نیازها و انگیزه‌های اساسی انسان می‌باشد، به طوری که با زوال آن آرامش خاطر انسان سلب می‌شود و تشویش و ناآرامی جای آن را می‌گیرد. هدف اصلی این مقاله بررسی نقش صدا وسیما (تلویزیون) در تولید برنامه های پیشگیرانه ...

    • تحلیل چگونگی فهم برنامه درسی در مطالعات آموزش عالی ایران 

      کمالی, حامد؛ یمنی دوزی سرخابی, محمد؛ عارفی, محبوبه (مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی, 2021-12-01)
      معنا و اهمیت برنامه درسی در آموزش عالی در ارتباط با تحولات آموزش عالی در عرصه اجتماعی، دگردیسی­ های بنیادینی را تجربه کرده است. از این رو، سؤال این است که چنین وضعیتی در زمینه ایرانی چگونه بازنمایی می­ شود؟ بدین منظور، ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب