بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان
(ندگان)پدیدآور
پورحیدری, امیدخاکساری, محمددوست محمدی, محمدنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از انجام این پژوهش، بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان است. در این مطالعه کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان در بخشهای مختلف شامل تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات دیتا و همچنین کیفیت خدمات ارایه شده توسط دفاتر خدماتی، با توجه به مدل مفهومی سروکوال و از شش جنبه قابلیت اطمینان، مسئولیتپذیری، ضمانت و تضمین ، همدلی، ابعاد و ظواهر فیزیکی و راحتی در دسترسی به خدمات مورد بررسی قرار میگیرد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون مقایسهی دو میانگین با اندازه تکراری (t دو نمونه وابسته) و ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. یافتههای این پژوهش نشان میدهد که بین انتظارات مشتریان و عملکرد شرکت در رابطه با هر یک از ابعاد ششگانه مورد مطالعه اختلاف معناداری وجود دارد که میتواند نشان دهندهی عدم رضایت کامل از خدمات شرکت مخابرات باشد.
کلید واژگان
رضایت مشتریکیفیت خدمات
مخابرات استان کرمان
مدل سروکوال
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2010-03-211389-01-01
ناشر
دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran
سازمان پدید آورنده
دانشگاه شهید باهنر کرمانمؤسسه آموزش عالی مهر کرمان
مخابرات استان کرمان
شاپا
2008-59072423-5091




