نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorپورحیدری, امیدfa_IR
dc.contributor.authorخاکساری, محمدfa_IR
dc.contributor.authorدوست محمدی, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:25Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:25Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:25Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:25Z
dc.date.issued2010-03-21en_US
dc.date.issued1389-01-01fa_IR
dc.identifier.citationپورحیدری, امید, خاکساری, محمد, دوست محمدی, محمد. (1389). بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان. مدیریت بازرگانی, 2(1)fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_21212.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258445
dc.description.abstractهدف از انجام این پژوهش، بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان است. در این مطالعه کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان در بخش‌های مختلف شامل تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات دیتا و همچنین کیفیت خدمات ارایه شده توسط دفاتر خدماتی، با توجه به مدل مفهومی سروکوال و از شش جنبه قابلیت اطمینان، مسئولیت‌پذیری، ضمانت و تضمین ، همدلی، ابعاد و ظواهر فیزیکی و راحتی در دسترسی به خدمات مورد بررسی قرار می‌گیرد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون مقایسه‌ی دو میانگین با اندازه تکراری (t دو نمونه وابسته) و ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد که بین انتظارات مشتریان و عملکرد شرکت در رابطه با هر یک از ابعاد شش‌گانه مورد مطالعه اختلاف معناداری وجود دارد که می‌تواند نشان دهنده‌ی عدم رضایت کامل از خدمات شرکت مخابرات باشد.fa_IR
dc.format.extent268
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.subjectرضایت مشتریfa_IR
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectمخابرات استان کرمانfa_IR
dc.subjectمدل سروکوالfa_IR
dc.titleبررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه شهید باهنر کرمانfa_IR
dc.contributor.departmentمؤسسه آموزش عالی مهر کرمانfa_IR
dc.contributor.departmentمخابرات استان کرمانfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue1


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد