مرور دوره 11, شماره 3 بر اساس عنوان

در حال نمایش موارد 1 - 11 از 11

  • ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری 

    حکیمی, هاجر؛ دیواندری, علی؛ کیماسی, مسعود؛ حقیقی کفاش, مهدی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: هدف اصلی در این پژوهش شناسایی عوامل تحت مدیریت سازمان در شکل‌گیری تجربه حضوری مشتریان در صنعت بانکداری خرد است. روش: در این راستا طرح پژوهش آمیخته به‌کار گرفته شده است و در رابطه ...

  • استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف) 

    وارسته, حامد؛ دلخواه, جلیل؛ یزدانی, حمید رضا (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: هدف پژوهش حاضر، شناسایی استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسبی است که شرکت‌ها در وضعیت سخت رکود اقتصادی آن را اجرا کرده و توانسته‌اند به حیات خود ادامه دهند. رکود وضعیتی است که در آن تقاضا برای کالا و ...

  • الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران 

    خاشعی, وحید؛ آشفته, ایمان (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: امروزه شرکت‌های ایرانی تلاش می‌کنند بتوانند با شراکت با شرکت‌های خارجی، ظرفیت‌های لازم را در خود ایجاد کرده و به اهداف کسب‌وکار خود نایل شوند. از این رو هدف این پژوهش، شناسایی و الگو‌سازی ریسک‌های پیش روی شرکت‌های ...

  • بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان 

    کریمیان, محمد؛ صنایعی, علی؛ محمدشفیعی, مجید (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: رفتار مصرف‎کننده در زمان خرید از عوامل مختلفی تأثیر می‎پذیرد که برخی از آنها با محصول و نحوه عرضه آن به مشتری مرتبط است و برخی دیگر، از سبک خاص خریداران در زمان خرید شکل می‎گیرد. به‌منظور مطالعه یکپارچه ...

  • بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند 

    بهزادی, مریم؛ عابدی, احسان؛ هاشمی, سید محمود (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: در ﺳﺎلﻫﺎی اﺧﯿﺮ به روﯾﮑﺮدی ﻧﻮﯾﻦ ﺑﺎ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﻧﻘﺶ ﮐﺎرﮐﻨﺎن در ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزی ﺗﻮﺟﻪ شده اﺳﺖ. اﯾﻦ روﯾﮑﺮد ﺗﺤﺖ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮﻧﺪ داﺧﻠﯽ، ﺗﻌﻬﺪ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ، رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﺑﺮﻧﺪ و رضایت شغلی ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. نظر به ...

  • سخن سردبیر: آموزش و ضدآموزش – پژوهش و ضدپژوهش 

    پدیدآور نامشخص (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    یکی از مباحثی که اخیراً به سؤال و دغدغه فکری بسیاری از افراد تبدیل شده، این است که چرا آموزش در ایران به اندازه کشور‌های پیشرفته تأثیرگذار نیست و چرا پژوهش‎ها در کشور کاربردی نیستند؟ با اینکه در نظام دانشگاهی کشور، از ...

  • طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش 

    عسگری, ناصر (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: پیدایش الگوهای نوین فروش، برخورداری مدیران فروش از شایستگی‌های ویژه‌ای را برای پیشبرد راهبردهای شرکت، توانمندسازی فروشندگان و تسهیل تحقق نتایج مورد انتظار مشتریان ضروری ساخته است. پژوهش حاضر به شناسایی ...

  • طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM) 

    جامی پور, مونا؛ رحمتی, الهام؛ حسین زاده, مهناز؛ طاهری, غزاله (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: ظهور تجارت اجتماعی و فناوری‌های وب 0/2 به‌خصوص رسانه‌های اجتماعی، شکل جمع‌آوری اطلاعات و نحوه کسب هوشمندی رقابتی را تغییر داده است. هوشمندی کسب‌شده از این محیط باعث شد مفهوم جدیدی به‌نام هوشمندی رقابتی ...

  • مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی 

    یاوری فر, بابک؛ محمودی میمند, محمد؛ کریمی, اوژن؛ خادمی, سیدموسی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: سازمان برای بقا در بازارهای پویا و متغیر به ابزاری نیاز دارد که با کمک آن بتواند بر چالش‌های محیطی فضای رقابت فائق آید. چنین ابزاری، هوشمندی بازاریابی است. هدف از انجام این تحقیق ارائه یک مدل هوشمندی ...

  • مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری 

    جلال نیا, راحله؛ عیدی, فاطمه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: هدف بازی‌پردازی استفاده از توانمندی‌های اینترنت و طراحی سایت برای ایجاد موقعیت‌های فروش جدید است که این امر از طریق فروشگاه‌های اینترنتی تحقق می‌یابد. مطالعه حاضر با هدف مدل‌سازی بازی‌پردازی در ...

  • نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات 

    مهیمنی, مرجان؛ حیدرزاده هنزایی, کامبیز؛ منصوریان, یزدان (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)
    هدف: واکاوی تاریخچه مفهوم سردرگمی مصرف‌کنندگان، به‌طور شفاف نشان‌دهنده شکاف عمیق مطالعاتی در این حوزه است. در این مطالعه به‌دنبال معنای سردرگمی و ادراک مصرف‌کنندگان از این مفهوم و جنبه‌های ناپیدای آن بودیم، ...