مرور دوره 11, شماره 2 بر اساس موضوع "33. مدیریت فروش و اصول و فنون مذاکرات تجاری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-06-22)هدف: اگر سازمانهای فروشنده میخواهند موفق باشند، بایستی مدلهای فروش جدیدی ایجاد کنند که برای مشتریان کارآمدند؛ زیرا این تنها راه بقای آنها در بازار متلاطم است. نوآوری باز پارادایمی است که از طریق آن سازمانها باید از ...



