مرور دوره 11, شماره 2 بر اساس موضوع

در حال نمایش موارد 1 - 20 از 59

    موضوع
    01. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - مدیریت راهبردی [1]
    03. بازاریابی و مسائل بازار - مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی [1]
    12. مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات [1]
    24. توسعه کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [1]
    25. تحلیل رفتار و روانشناسی مصرف کنندگان و فرایند تصمیم گیری خرید [2]
    3. برنامه ریزی و تصمیم گیری پورتفوی و راهبردهای تجاری و کسب و کار [1]
    30. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) [1]
    33. مدیریت فروش و اصول و فنون مذاکرات تجاری [1]
    38. بازاریابی افراد و شخصیت ها، بازاریابی مذهبی و ایدئولوژی، بازاریابی سیاسی. [1]
    40. بازاریابی الکترونیک و مجازی،بازاریابی ایمیلی وپیامکی،بازاریابی شبکه ای،بازاریابی مبتنی برابزارهای موبایل و در محیط وب2 [1]
    5. تکنیک‌های ارزیابی، بهبود و مدیریت عملکرد مبتنی بر راهبردهای کسب و کار [1]
    اجتناب از تبلیغات اینترنتی [1]
    ازدحام تبلیغات [1]
    استراتژی رفتاری [1]
    اشتغال بانوان [1]
    اینستاگرام [1]
    بازاریابی محتوا [1]
    برنامه آنی و مدت‎دار [1]
    برنامه وفادارسازی [1]
    برنامه‎های سخت و نرم [1]