مرور دوره 4, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
تأثیر تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنیبر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپتاپ شرکت Dell) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-01-20)تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی عرصه نوظهوری است که در آن، مصرفکنندگان تجارب و ارزیابیهای خود از برندها و محصولات مختلف مانند لپتاپ را از طریق کانالهای ارتباطی آنلاین به اشتراک میگذارند. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و ...
 
- 
بررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-01-20)کسبوکارهای اینترنتی برای سودآوری بیشتر میبایست از اولویتهای مشتریانشان نسبتبه کارکردها و خدمات ارائهشده توسط فروشگاه باخبر باشند. بنابراین داشتن مدلی برای شناسایی اولویتهای مشتریان و میزان مطلوبیت ویژگیهای فروشگاههای ...
 
- 
بررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-01-20)موضوع ادراک از ریسک، یک ساختار روانشناختی مؤثر در بازاریابی بوده، مفهوم آن در بازاریابی مرتبط با نتایج منفی احتمالی ناشی از خرید نادرست است. در این پژوهش برای بررسی موضوع ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک ...
 
- 
سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-01-20)شرکتها و مؤسسههای خدماتی همواره در تلاش هستند تا کیفیت خدمات ارائهشده خود به مشتریان را بهبود بخشند و از این طریق به مزیت رقابتی پایدار دست یابند. برای تحقق این امر، اندیشمندان بازاریابی و منابع انسانی بهاتفاق بهکارگیری ...
 
- 
طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشماندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-01-20)در این پژوهش برای دستیابی به الگویی برای طراحی چشماندازی پایدار و الهامبخش با مطالعه پژوهشهای پیشین و مدلهای طراحی چشمانداز، همچنین بررسی کمبودهای موجود در راستای دستیابی به چشماندازی الهامبخش، الگویی طراحی شد که ...
 



