مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس عنوان

  • بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران) 

    حقیقی, محمد؛ خانلری, امیر؛ مقصودی, وحید (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)
    مصرف‎کنندگان در ارتباطشان با سازمان‎های خدماتی، نیازها و تمایل‎های متفاوتی دارند و تمام آنها نسبت به برقراری روابط نزدیک تجاری از دید "ارتباط‎جویی" در برابر "ارتباط‎گریزی" تمایل مشابهی ندارند. با وجود اینکه مدیریت ارتباط ...

  • بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) 

    محسنین, شهریار؛ اسفیدانی, محمد رحیم؛ کرمی, محسن؛ خواجه دهاقانی, احمد (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)
    هر مشتری یا مصرف­کننده با سبک تصمیم‎گیری مشخصی با بازارهای مختلف در ارتباط است و این سبک­ها در طول زمان کمابیش ثابت باقی می­مانند. این پژوهش با هدف شناسایی سبک­های تصمیم‎گیری مدل اسپرولز و کندال، در بین مشتریان فروشگاه­های ...

  • تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران 

    زالی, محمد رضا؛ رضوی, سید مصطفی؛ محمدزاده پارچین, ناهید (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)
    پژوهش حاضر با هدف تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی، در دانشگاه تهران و با روش توصیفی از نوع پیمایشی انجام گرفته است. پژوهشگران پس از بررسی مبانی نظری و مطالعاتی که در زمینۀ کارآفرینی دانشگاهی و ...

  • تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانک‎های شهر تهران 

    عسگری, غلامرضا؛ محمدی زنجیرانی, داریوش (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)
    پژوهش پیش رو با معرفی رویکردهای موجود در زمینۀ تعریف و مطالعۀ تصویر شرکت، با استفاده از داده‌های گردآوری شدۀ هفت بانک مستقر در شهر تهران، رابطه میان تصویر شرکت با متغیرهای مسئولیت اجتماعی، واکنش به بحران‎ها، کنش ذی‎نفعان ...

  • تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند 

    رضایی دولت‎آبادی, حسین؛ جوشیار نجف‎آبادی, لیلا؛ خزائی پول, جواد؛ وریج کاظمی, رضا (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)
    هدف از این پژوهش بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی، بر وفاداری برند از طریق نقش میانجی­گری تصویر برند است. این پژوهش با توجه به هدف، کاربردی و از دید روش توصیفی ـ پیمایشی برپایۀ مدل‎سازی معادلات ساختاری است. جامعۀ آماری ...

  • نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک 

    آزاد, شهرام (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)
    این یک مطالعۀ میدانی است که با هدف تبیین وضعیت موجود بازاریابی در صنایع کوچک اجرا شده است. نتایج این پژوهش از این نظر اهمیت دارد که به مدیران صنایع در تصمیم‎گیری و پژوهشگران در بررسی و جست‎وجوی راهکارهای مفید در حل مسائل ...