مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)مصرفکنندگان در ارتباطشان با سازمانهای خدماتی، نیازها و تمایلهای متفاوتی دارند و تمام آنها نسبت به برقراری روابط نزدیک تجاری از دید "ارتباطجویی" در برابر "ارتباطگریزی" تمایل مشابهی ندارند. با وجود اینکه مدیریت ارتباط ...
 
- 
بررسی سبکهای تصمیمگیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)هر مشتری یا مصرفکننده با سبک تصمیمگیری مشخصی با بازارهای مختلف در ارتباط است و این سبکها در طول زمان کمابیش ثابت باقی میمانند. این پژوهش با هدف شناسایی سبکهای تصمیمگیری مدل اسپرولز و کندال، در بین مشتریان فروشگاههای ...
 
- 
تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)پژوهش حاضر با هدف تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی، در دانشگاه تهران و با روش توصیفی از نوع پیمایشی انجام گرفته است. پژوهشگران پس از بررسی مبانی نظری و مطالعاتی که در زمینۀ کارآفرینی دانشگاهی و ...
 
- 
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانکهای شهر تهران (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)پژوهش پیش رو با معرفی رویکردهای موجود در زمینۀ تعریف و مطالعۀ تصویر شرکت، با استفاده از دادههای گردآوری شدۀ هفت بانک مستقر در شهر تهران، رابطه میان تصویر شرکت با متغیرهای مسئولیت اجتماعی، واکنش به بحرانها، کنش ذینفعان ...
 
- 
تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)هدف از این پژوهش بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی، بر وفاداری برند از طریق نقش میانجیگری تصویر برند است. این پژوهش با توجه به هدف، کاربردی و از دید روش توصیفی ـ پیمایشی برپایۀ مدلسازی معادلات ساختاری است. جامعۀ آماری ...
 
- 
نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-06-22)این یک مطالعۀ میدانی است که با هدف تبیین وضعیت موجود بازاریابی در صنایع کوچک اجرا شده است. نتایج این پژوهش از این نظر اهمیت دارد که به مدیران صنایع در تصمیمگیری و پژوهشگران در بررسی و جستوجوی راهکارهای مفید در حل مسائل ...
 



