مرور دوره 9, شماره 34 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر میزان امیدبهزندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-06-21)این پژوهش با هدف، بررسی تأثیر روایتدرمانی گروهی بر میزان امید به زندگی و شادکامی سالمندان شهر تبریز انجام شد. طرح پژوهش حاضر از نوع نیمهتجربی با پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری را کلیه افراد 60 سال ...
 
- 
تأثیر ارزشیابی پوشهایی بر صحت دستوری و پیچیدگی نوشتاری دانشجویان کارشناسیارشد آموزش زبانانگلیسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-06-21)تحقیق شبه تجربی حاضر به بررسی تأثیر ارزشیابی پوشه ایی بر صحت دستوری و پیچیدگی نوشتاری دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان پرداخته است و بر این فرضیه تحقیق استوار میباشد که شرکت در فرآیند ارزشیابی ...
 
- 
شاخصهای سنجش کیفیت آموزش عالی براساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-06-21)پژوهش حاضر، شاخصهای سنجش کیفیت آموزش عالی را بر اساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه بررسی میکند. روش تحقیق از نوع توصیفی _ پیمایشی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیة دانشجویان دانشگاه ارومیه که تعداد آنها برابر با ...
 
- 
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-06-21)هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی و بررسی میزان اهمیت و اولویت هر یک از معیارها بر کیفیت خدمات آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل ...
 
- 
ویژگیهای بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری مدارس هوشمند (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-06-21)پژوهش حاضر با هدف شناسایی ویژگیها، تواناییها و وظایف معلمان در بهبود فرآیند یاددهی- یادگیری مدارس هوشمند استان سمنان انجام شد. روش انجام این پژوهش از نوع روشهای تحقیق آمیخته اکتشافی بود که ...
 
- 
ویژگیهای روان سنجی مقدماتی فرم کوتاه سیاهه رگه هوش هیجانی برای نوجوانان در دانش آموزان دوره متوسطه دوم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-06-21)هدف این پژوهش بررسی مقدماتی روایی و اعتبار نسخه فارسی فرم کوتاه سیاهه رگه هوش هیجانی برای نوجوانان(TEIQue-ASF) در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ...
 
- 
کاربرد ارزشیابی فرایندی در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه ممقان) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2016-06-21)هدف پژوهش حاضربررسی میزان آشنایی و رابطهی آن با کاربرد ارزشیابی فرایندی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان ممقان
 



