مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس موضوع "مدیریت دانش"
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تأثیر ابعاد بازارگرایی بر کارکردهای مدیریت دانش
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2018-11-22)هدف پژوهش بررسی ارتباط میان ابعاد بازارگرایی و کارکردهای مدیریت دانش و ارائه الگوی مفهومی در این حوزه است. در گام نخست با استفاده از مطالعه ادبیات تحقیق و مصاحبه با گروه خبرگان، نه ویژگی برای سنجش مفهوم بازارگرایی شناسایی ...
-
بررسی میزان موفقیت در اجرای مدیریت دانش بهعنوان نوآوری
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2018-11-22)مسئله مورد بررسی پژوهش بررسی میزان موفقیت در اجرای مدیریت دانش بهعنوان نوآوری با در نظر گرفتن چهار عامل تأثیرگذار در اجرای نوآوری (عوامل فردی، عوامل اجتماعی، ویژگیهای نوآوری و عوامل سازمانی) است. سؤال اصلی این است که آیا ...
-
تأثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد نوآورانه سازمان با تأکید بر نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: هولدینگ تولید محصولات پتروشیمی قائد بصیر)
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2018-11-22)دانش، دارایی کلیدی و ارزشمند و مبنای رشد پایدار و حفظ مزیت رقابتی ماندگار سازمان است. از طرفی موفقیت فرایند نوآوری نیز شدیداً به دانش وابسته است. در این پژوهش به بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان با در نظر ...
-
مقایسه تطبیقی همایش های ملی و بینالمللی مدیریت دانش برای سیاستگذاری علمی همایش های کشور
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2018-11-22)با مقایسۀ کلی همایشهای ملی و بینالمللی در زمینۀ مدیریت دانش، میتوان دریافت، همایشهای ملی در سطح کشور ایران، برخی از حوزههای جدید علم مدیریت دانش را پوشش نداده و با آن فاصله دارد؛ لذا هدف اصلی پژوهش، ابتدا بررسی و فراتحلیل ...



