• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 2, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 2, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو

    (ندگان)پدیدآور
    وظیفه دوست, حسینعطاالهی, پروانه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    434.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروزه همه کوشش هایی که شرکت ها در خصوص افزایش کیفیت محصولات و کسب توان رقابتی به کار می برند بر ای به دست آوردن مشت ریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هر چه بیشتر وفادار نمودن مشتریان است . این هدف به ویژه برای شرک ت های خودروسازی ایده آل بسیار بزرگی است و بخش عمده ای از آن از طریق واحدهایی از شرکت که با مشتریان ارتباط مستقیم دارند (نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خودرو در شهرهای دور و نزدیک) محقق می شود. هدف از انجام این تحقیق شناسائی و اولوی ت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل Kano می باشد ( مدل Kano مدلی است که بر اساس آن نیازمندی های مشتریان و یا به عبارت دیگر خصوصیات کیفی محصولات به سه دسته الزامات اساسی، عملکردی و انگیزشی تقسیم می شوند) تحقیق حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش توصیفی و از شاخه میدانی است که در دو مرحله صورت پذیرفته است . در مرحله اول با توجه به منابع مختلف پرسشنامه ای طراحی گردید و در مرحله دوم پس از توز یع پرسش نامه در مرحله پیش آزمون و تعیین اعتبار آن، پرس ش نامه بین 384 نفر از دارندگان خودروهای پراید، زانتیا، ریو و ماکسیما در سطح تهران توزیع شده و تکمیل گردید . نمونه مزبور با روش نمونه گیری طبقه ای و از میان 100 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت سایپا انتخاب گردید.
    کلید واژگان
    مشتریان
    مدل کانو
    الزامات اساسی
    الزامات عملکردی
    الزامات انگیزشی تعمیرگاه مرکزی
    نمایندگی مجاز
    محصولات
    خدمات پس از فروش

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2007-09-23
    1386-07-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران
    دانش آموخته کارشناس یارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین المللی)، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران

    شاپا
    1735-949X
    2008-255X
    URI
    http://jomm.srbiau.ac.ir/article_2833.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230236

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب