نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorوظیفه دوست, حسینfa_IR
dc.contributor.authorعطاالهی, پروانهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:56:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:56:21Z
dc.date.available1399-07-09T02:56:21Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:56:21Z
dc.date.issued2007-09-23en_US
dc.date.issued1386-07-01fa_IR
dc.date.submitted2014-06-10en_US
dc.date.submitted1393-03-20fa_IR
dc.identifier.citationوظیفه دوست, حسین, عطاالهی, پروانه. (1386). ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو. مدیریت بازاریابی, 2(3), 89-103.fa_IR
dc.identifier.issn1735-949X
dc.identifier.issn2008-255X
dc.identifier.urihttp://jomm.srbiau.ac.ir/article_2833.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230236
dc.description.abstractامروزه همه کوشش هایی که شرکت ها در خصوص افزایش کیفیت محصولات و کسب توان رقابتی به کار می برند بر ای به دست آوردن مشت ریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هر چه بیشتر وفادار نمودن مشتریان است . این هدف به ویژه برای شرک ت های خودروسازی ایده آل بسیار بزرگی است و بخش عمده ای از آن از طریق واحدهایی از شرکت که با مشتریان ارتباط مستقیم دارند (نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خودرو در شهرهای دور و نزدیک) محقق می شود. هدف از انجام این تحقیق شناسائی و اولوی ت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل Kano می باشد ( مدل Kano مدلی است که بر اساس آن نیازمندی های مشتریان و یا به عبارت دیگر خصوصیات کیفی محصولات به سه دسته الزامات اساسی، عملکردی و انگیزشی تقسیم می شوند) تحقیق حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش توصیفی و از شاخه میدانی است که در دو مرحله صورت پذیرفته است . در مرحله اول با توجه به منابع مختلف پرسشنامه ای طراحی گردید و در مرحله دوم پس از توز یع پرسش نامه در مرحله پیش آزمون و تعیین اعتبار آن، پرس ش نامه بین 384 نفر از دارندگان خودروهای پراید، زانتیا، ریو و ماکسیما در سطح تهران توزیع شده و تکمیل گردید . نمونه مزبور با روش نمونه گیری طبقه ای و از میان 100 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت سایپا انتخاب گردید.fa_IR
dc.format.extent434
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بازاریابیfa_IR
dc.relation.ispartofJounal of Marketing Managementen_US
dc.subjectمشتریانfa_IR
dc.subjectمدل کانوfa_IR
dc.subjectالزامات اساسیfa_IR
dc.subjectالزامات عملکردیfa_IR
dc.subjectالزامات انگیزشی تعمیرگاه مرکزیfa_IR
dc.subjectنمایندگی مجازfa_IR
dc.subjectمحصولاتfa_IR
dc.subjectخدمات پس از فروشfa_IR
dc.titleارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانوfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناس یارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین المللی)، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهرانfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue3
dc.citation.spage89
dc.citation.epage103


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد