نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعبدالوند, محمد علیfa_IR
dc.contributor.authorپراخودی مقدم, پرنیاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:55:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:55:57Z
dc.date.available1399-07-09T02:55:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:55:57Z
dc.date.issued2013-07-23en_US
dc.date.issued1392-05-01fa_IR
dc.date.submitted2013-08-20en_US
dc.date.submitted1392-05-29fa_IR
dc.identifier.citationعبدالوند, محمد علی, پراخودی مقدم, پرنیا. (1392). بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری. مدیریت بازاریابی, 8(19), 93-107.fa_IR
dc.identifier.issn1735-949X
dc.identifier.issn2008-255X
dc.identifier.urihttp://jomm.srbiau.ac.ir/article_1006.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230098
dc.description.abstractهدف از این تحقیق، بررسی تاثیر ارزیابی­های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری در خدمات لذت بخش می­باشد. این خدمات را می­توان این گونه تعریف کرد که بر روی تجربه‌ی مصرفی متمرکز می‌باشند، بنابراین نیازهای مربوط به لذت، سرگرمی و هیجان را در برمی‌گیرند. با توجه به این که بازدید کنندگان از فیلم های سینمایی در سطح شهر تهران جامعه آماری این تحقیق را تشکیل می­دهند بنابراین تهران را به پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تقسیم کرده و سینماها در این مناطق به عنوان قلمرو مکانی در نظر گرفته شده است. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی بوده و بر حسب روش در زمره تحقیقات توصیفی از نوع پیمایشی می­باشد. به این منظور، بر اساس نمونه‌گیری تصادفی خوشه­ای تک مرحله­ای نمونه‌ای از بازدید کننده­های سینماها انتخاب و با استفاده از مدل معادلات ساختاری سیزده فرضیه پژوهش مورد آزمون قرار گرفتند. یافته­ها تاثیر مستقیم وفاداری بر تمایل به پرداخت بیشتر را نشان می­دهد، به عبارتی در مصرف کنندگان خدمات لذت بخش که ارتباط محکم​تری با یک عرضه کننده مشخص دارند تمایل به پرداخت بیشتر، دیده می­شود. عدم تایید با هیجانات رابطه مستقیم دارند و در ضمن بر رضایت به طور مستقیم و غیرمستقیم تاثیر دارد.fa_IR
dc.format.extent370
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بازاریابیfa_IR
dc.relation.ispartofJounal of Marketing Managementen_US
dc.subjectرفتار مصرف کنندهfa_IR
dc.subjectرضایت مصرف کنندهfa_IR
dc.subjectوفاداری مصرف کنندهfa_IR
dc.subjectروانشناسی عاطفیfa_IR
dc.subjectخدمات لذت بخشfa_IR
dc.titleبررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue19
dc.citation.spage93
dc.citation.epage107


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد