مرور دوره 9, ویژه نامه 97 بر اساس عنوان

  • اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان 

    جعفری, علیرضا؛ نادی, محمدعلی؛ منشئی, غلامرضا (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-09-23)
    یادگیری خود راهبر، به عنوان یکی از روش های افزایش مسئولیت پذیری است که یادگیرنده خود را مسئول یادگیری خود بداند، پژوهش حاضر با هدف اثر بخشی بسته آموزشی مبتنی بر مولفه های یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال ...

  • اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی 

    نورمحمدی, علی اشرف؛ انتصارفومنی, غلامحسین؛ حجازی, مسعود؛ مروتی, ذکرالله (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-09-23)
    صفات شخصیتی افرادازعوامل متعددی تاثیرمی پذیرند.پژوهش حاضر باهدف تعیین اثربخشی آموزش مهارت‌ مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی انجام شد.پژوهش آزمایشی از نوع پیش آزمون-پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری این ...

  • اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان 

    طهماسبی پور, نجف؛ نصری, صادق؛ دروگر, سعیده (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-09-23)
    اهمال­کاری تحصیلی مشکل رفتاری شایع در محیط­های آموزشی است که دارای پیامد­های منفی تحصیلی بوده و بررسی و شناسایی عوامل موثر بر آن حائز اهمیت است. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی اثر­بخشی آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ...

  • ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 

    طاولی, زهرا؛ ناظم, فتاح؛ دکانه ای فرد, فریده (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-09-23)
    پژوهش حاضر با هدف ارائه مدلی برای ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی بر مبنای استاندارد 34000 طراحی شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی است و از نظر نوع داده‌ها، آمیخته (کمّی و کیفی) بوده و از لحاظ روش ...

  • ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران 

    حقیقت دوستی سیار, وحید؛ صالحی, محمد؛ فلاح, وحید (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-09-23)
    هدف کلی پژوهش حاضر، ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه­های آزاد اسلامی استان مازندران بود. این پژوهش­ از نظر هدف، کاریردی و از نظر روش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری آن را کلیه­ رؤسای دانشگاه­ها ...

  • بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه 

    حسنی راد, تورج؛ زین آبادی, حسن رضا؛ اراسته, حمیدرضا؛ عباسیان, حسین (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-09-23)
    در هر سازمانی شبکه‌های اجتماعی چالش های بزرگ و فرصت های شگفت انگیزی را برای آموزش و یادگیری  فراهم آورنده اند سازمان ها علی الخصوص دانشگاه‌ها با حمایت از شبکه‌های اجتماعی و تشویق دانشجویان برای ارتقای رفتار یادگیری مشارکتی، ...

  • پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور 

    کرمی مقدم, پری؛ انتصار فومنی, غلام حسین؛ حجازی, مسعود (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2018-09-23)
    اشخاصی که خودشان را به عنوان افراد خودکارامدی ادراک می کنند، زمان و تلاش بیشتری در انجام کار یا فعالیتهای انجام می دهند و پایداری بیشتری در مواجهه و روبه رویی با مشکلات از خود نشان می دهند و به نظر می رسد که تاب آوری بیشتری ...