مرور دوره 20, شماره 39 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
- 
ادبیات کودک در برنامة درسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاههای ایران (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2017-02-19)در این مقاله، پس از ذکر چالشهای موجود در آموزش زبان و ادبیات خارجی در محیط غیر بومی، پیشنهاد میشود که با توجه به ویژگیها و ظرفیتهای ادبیات کودک از آن در آموزش زبان خارجی بهره گرفته شود، به ویژه آنگاه که آموختن ...
 
- 
لزوم بهسازی روشهای تدریس دروس ترجمة عملی: طرحی برای تدریس ترجمة ادبی (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2017-02-19)در این نوشتار ضمن تأکید بر لزوم بهسازی روشهای آموزش دروس ترجمة عملی در مقطع کارشناسی رشتة مترجمی زبان انگلیسی، طرحی برای آموزش ترجمه ادبی ارائه شده است. در این طرح، که مبتنی بر رویکرد ساختگرایی - اجتماعی است، بر نقش ...
 
- 
نقد و بررسی نسخۀ فارسی کتاب خانوادهدرمانی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ ترجمۀ حسینشاهی برواتی، نقشبندی و ارجمند (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2017-02-19)پنجمین ویرایش کتاب خانوادهدرمانی: یک مرور کلی اثر گلدنبرگ و گلدنبرگ (Goldenberg & Goldenberg, 2000) را حسینشاهی برواتی، زندهیاد نقشبندی و ارجمند به فارسی ترجمه کردند. این کتاب را از سال 1382-1392 با عنوان ...
 



