مرور دوره 3, شماره 11 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)
 
- 
تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)
 
- 
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)
 
- 
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)هدف این پژوهش مقایسه مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، نارسایی بینایی و عادی در مقطع راهنمایی و دبیرستان شهر اهواز بود. نمونه پژوهش حاضر 129 نفر، شامل 50 دانشآموز ...
 
- 
اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژهشان (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)نگرشهای مثبت یا منفی والدین نسبت به کودکان دارای نیازهای ویژهشان، نه تنها منجر به ایجاد حالات هیجانی مطابق با آن نگرش در کودک، والدین و در دیگر اعضای خانواده میشود، بلکه به صورتِ مستقیم و به صورتِ واسطهای، پیگیری و ...
 



