مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس موضوع "آموزش و یادگیری"
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای علوم انسانی
(دانشگاه شیراز, 2018-08-23)هدف پژوهش حاضر آسیبشناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته های علوم انسانی به روش کیفی بود. در این پژوهش به مصاحبه نیمه ساختمند با 14 نفر از اعضای هیئت علمی و مدیران آموزشی و 18 نفر از دانشجویان رشته های علوم انسانی پرداخته ...
-
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس
(دانشگاه شیراز, 2018-08-23)خلاقیت و نوآوری لازمة استمرار زندگی انسان در مواجهه با چالشها است. خلاقیت که به عنوان استفاده از توانایی ذهنی برای ایجاد ایدههای جدید تعریف میشود، قابل آموزش و ترویج است. پژوهش حاضر در پی آن بود تا تاثیر آموزش خلاقیت ...
-
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه
(دانشگاه شیراز, 2018-08-23)از جمله مولفههای مهم فرایند آموزش، سبک یادگیری فراگیران است که باید توسط معلمان شناسایی شود. تشخیص این مولفه و تلاش در جهت اصلاح یا متناسب نمودن آموزش با آنها مزایای متعددی برای دانشآموزان و کل فرایند تدریس به همراه دارد. ...
-
فراتحلیل اثربخشی روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه شیراز, 2018-08-23)هدف از این پژوهش انجام فراتحلیلی بر مطالعات انجام شده در زمینة تاثیر روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان است. برای انجام فراتحلیل از رویکرد هانتر و اشمیت استفاده شده است. از بین 70 مطالعه شناسایی شده، 37 مطالعه ...



