دوره 7, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
دلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیطهای یادگیری فنآورانه (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2018-11-22)این پژوهش با هدف مطالعه دلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیط یادگیری الکترونیکی و هوشمند انجام گردید. روش پژوهش از نوع روش تحقیق آمیخته بود و جامعه آماری پژوهش در دو بخش کمی و کیفی مورد بررسی قرار ...
 
- 
رابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2018-11-22)هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری کلیه دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران در سال ...
 
- 
بررسی اثر سبکهای دلبستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2018-11-22)پژوهش حاضر به بررسی اثر سبکهای دلبستگی بر اعتیاد به کار در بین معلمان در مقاطع مختلف تحصیلی میپردازد. جامعه آماری شامل مجموع معلمان مرد و زن مدارس مختلف شهرستان لاهیجان است. در این پژوهش با توجه به ماهیت پژوهش تعداد ...
 
- 
الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2018-11-22)این پژوهش با هدف ارائه الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روانشناختی و هویت ملی با میانجیگری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی دانشآموزان دختر در سال تحصیلی 1395-1396 با استفاده از روش توصیفی از نوع همبستگی انجام ...
 
- 
نقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2018-11-22)هدف پژوهش حاضر، پیشبینی اضطراب اجتماعی در دانشآموزان از طریق متغیرهای سیستم بازداری- فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعهی آماری پژوهش ...
 
- 
نقش اعتیاد به اینترنت و خودافشایی آنلاین در پیشبینی آزارگری سایبری در دانشآموزان (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2018-11-22)هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش اعتیاد به اینترنت و خود افشایی آنلاین در پیشبینی آزارگری سایبری در دانشآموزان بود. در این پژوهش 400 دانشآموز از دوره دوم متوسطه شهر اردبیل در سال تحصیلی 96-97 که از فضای مجازی استفاده ...
 



