مرور دوره 7, شماره 27 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
شناسایی و دستهبندی فرصتهای کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)با پیدایش جامعه مدرن و افزایش گستره آن در مرزهای جهانی و به تبع آن در جامعه ایرانی، مصرف بهعنوان دال مرکزی آن در کانون توجه فعالین صنعت قرار گرفته است. در این میان فرآیند پرداخت به عنوان قلب تجارت جهانی باعث شده است تا ...
-
نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملیگرایی بر اعتماد و نگرش مصرفکننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)ورود به بازارهای بینالمللی، یکی از تصمیمهای راهبردی میباشد که لازم است سازمانها در سطوح کل شرکت و واحد سازمانی راهبردی به آن توجه کنند. یکی از این شیوههای ورود، صادارات است. هدف اصلی پژوهش، بررسی رابطه بین شهرت ناشی ...
-
طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)توسعه منابع انسانی در هر سازمان عامل ماندگاری و مزیت رقابتی است؛ بنابراین مدیریت عالی سازمانها با دو راه مواجه هستند، اول آنکه منابع انسانی خود را به یک منبع با قابلیت ایجاد ارزش افزوده تبدیل کنند و یا آنکه راهبرد ...
-
راهبردهای کسبوکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاههای اقتصادی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)امروزه تغییرات سریع همراه با تلاطم و آشفتگی، بخشی از محیط سازمان را تشکیل میدهد و یکی از مهمترین ابزارهایی که مدیران را در این شرایط محیطی یاری میدهد، مدیریت راهبردی است. از اینرو، راهبرد و مدیریت راهبردی به عنوان ...
-
الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید بهشصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)هدف این پژوهش طراحی الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به هنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع است؛ بنابراین، برای دستیابی به این هدف تأثیر به کارگیری سیستم تولید به هنگام، مدیریت کیفیت جامع، چابکی سازمان ...
-
شایستگیهای کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکتهای دانشبنیان
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)عملکرد یک شرکت وابسته به بسیاری از عوامل مانند نوآوری در آن شرکت و وجود مهارتهای فردی خاص در افراد آن شرکت است. این عوامل با یکدیگر در ارتباط بوده و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر عملکرد یک شرکت موثر هستند. نظریههای ...
-
تبیین الگوی رفتار تودهواری و بازدهی سهام بنگاهها در بورس اوراق بهادار تهران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)این پژوهش به ارائه الگوی رفتار تودهوار در خریداران و فروشندگان اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران میپردازد. همچنین، تأثیر بازدهی شرکت بر شکلگیری رفتار تودهوار نیز بررسی شده است. بدین منظور، ابتدا رفتار تودهواری ...
-
مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-11-21)پژوهش حاضر در پی پاسخگویی به این سؤال اساسی است که الگوی مناسب جذب و نگهداری مشتریان راهبردی در بانکها (مورد مطالعه: بانک انصار) کدام است؟ این پژوهش بر مبنای نتایج، از نوع توسعهای – کاربردی و بر مبنای اهداف، از نوع ...



