دوره 8, شماره 29
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارائه رویکردی جدید جهت انتخاب راهبردهای راهبردی با استفاده از سیستمهای قاعده – بنیاد فازی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)امروزه اکثر سازمانها برای تعیین برنامههای رشد و توسعه خود راهبردهای کلان را تدوین میکنند. تدوین درست راهبردها به سازمانها در رسیدن به جایگاه مناسب و جذب سهم بازار بیشتر کمک شایانی مینماید. هدف از انجام این پژوهش، ...
-
طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانههای دیجیتالی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)هدف پژوهش حاضر طراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانههای دیجیتالی اینترنتی میباشد. تحقیق از لحاظ روش کیفی-کمی و از لحاظ نوع، توسعهای است. در همین راستا و در فاز کیفی، ابعاد، مؤلفهها و شاخصها بر ...
-
طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)در این مقاله به بررسی چالشها و نقاط ضعف و قدرت سازمان امور مالیاتی در فرآیند دریافت مالیات مستقیم از مشاغل پرداخته میشود. ضمن بررسی تهدیدها و فرصتهای موجود برای سازمان، راهکارهای راهبردی در چارچوب به روشها در جهت ...
-
الگوی ارزیابی راهبردهای کسبوکار سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)اغلب سازمانها در صنعت خودرو و نیز سایر صنایع از ماتریس برنامهریزی راهبردی کمی(QSPM) جهت اولویتبندی راهبردهای خود استفاده میکنند. یکی از نقاط ضعف این روش، لحاظ نکردن ارتباطات داخلی و همبستگی بین عوامل محیطی است. در این ...
-
الگوی بهرهگیری از عوامل پیشبرنده و بازدارندهها در شکلگیری دانشگاه کارآفرین در ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)دراکر (2010)، جامعه کارآفرینانه را در قرن بیست و یکم جانشین تحول بزرگ قرن بیستم، یعنی رفاه اجتماعی میداند. در جامعه کارآفرینانه، دانشگاهها نیز باید کارآفرینانه و نوآورانه باشند. هدف این پژوهش، ارائه الگوی بهرهگیری از ...
-
تببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکتهای با فنآوری بالا
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین رفتارهای رهبری راهبردی و نوآوری باز در سه شرکت کاسپین تامین، بهورزان و سبحان دارو است. پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی میباشد. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان ...
-
تبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسبوکار
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)امروزه حرکت سریع و محیط رقابتی کسبوکار، فشار بر سازمان برای گسترش سهم بازار و فرصتهای سودآوری را افزایش داده است؛ بنابراین بهبود الگوی کسبوکار برای سازمان ضروری است. در این پژوهش، به منظور دستیابی به این هدف، رابطه ...
-
بررسی تاثیر هویت جهانی مصرفکنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-05-22)با رشد روزافزون و پرشتاب تجارت بینالملل،کشورهای مختلف در سرتاسر جهان، محصولات متنوعی را وارد و صادر میکنند که این امر میتواند چالشها و فرصتهایی را برای آنها به وجود آورد. در این میان تجارت آزاد بین کشورها و جهانی ...



