مرور دوره 9, شماره 33 بر اساس عنوان

  • ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی 

    مزیدی, علی‌محمد؛ سلطانی‌فر, محمد؛ جعفری, زهره (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    هدف پژوهش حاضر بررسی نقش راهبردهای ارتباطی بر تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی است. راهبردهای ارتباطی موردنظر اطلاع‌رسانی، متقاعدسازی، موافق‌سازی و گفتگو است. این پژوهش به روش اکتشافی ـ پیمایشی ‌است. جامعه آماری پژوهش را 25 نفر ...

  • استراتژی طراحی مدل‌ تولید پایدار صنایع 

    ایرجی, مهروز؛ قاسمی, احمدرضا؛ فارسیجانی, حسن؛ ثانوی‌فرد, رسول (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    شرکت‌های تولیدی صنایع مختلف برای اندیشیدن به اقدامات کسب‌وکار پایدار در حوزه تولید و خدمات، تحت‌فشار بالا قرار گرفته‌اند؛ که این فشارها باعث ارتقای پایداری در زمینه خارجی و داخلی شده است. بررسی مدل‌های تولید پایدار و شناسایی ...

  • تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار 

    نائیجی, محمدجواد؛ عالم ‌نجفی, سید مصطفی؛ نورانی, سیده سپیده (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    در عصر کنونی، سمت‌وسوی استراتژیک شرکت­ها، عملکرد آن­ها را در کسب بهترین نتایج تضمین می‌کند. در حقیقت، این جهت­گیری موجب ساخت اصول اساسی در فعالیت­های عملیاتی شرکت می­شود که با ایجاد رفتارهای مناسب موجب عملکرد بهتر در آینده ...

  • تبیین استراتژی‌های تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری 

    فضل‌زاده, علیرضا؛ انبیایی, محمدرضا؛ متفکر آزاد, محمدعلی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    با‌ توجه‌ به اهمیت نقش بازاریابی سیاسی در موفقیت کاندیداهای انتخاباتی و فرآیند جلب و جذب آراء، بدیهی است ضرورت وجود پژوهشی جامع در این خصوص که ضمن معرفی استراتژی‌ و ابزارهای بازاریابی سیاسی، میزان تأثیر هر یک و رتبه­بندی ...

  • طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی 

    یحیی زاده فر, محمود؛ آذر, عادل؛ آقاجانی, حسنعلی؛ فرهادیان, علی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    امروزه رقابت شدید بین تولیدکنندگان، افزایش سطح نوآوری و کاهش دوره عمر محصولات باعث شده طراحی، تولید و بازاریابی محصولات با اهداف گوناگونی دنبال شود و انواع ریسک­ها در طراحی‌های کلان برای زنجیره­های تأمین در نظر گرفته شوند. ...

  • همسوسازی اجرای طرح‌های پژوهشی با استراتژی پژوهش 

    شهسواری‌پور, ناصر؛ صیادی تورانلو, حسین؛ حیدربیگی, شهلا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    امروزه مهم‌ترین دغدغه اکثر سازمان‌ها، تدوین و پیاده­سازی استراتژی­هایی است که موفقیت و بقای آن‌ها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی تضمین کند. از سویی، با وجود مرحله تدوین استراتژی بسیاری از استراتژی­ها در مرحله اجرا با ...

  • یکپارچه‌سازی شاخص‌های خط‌مشی‌گذاری فرهنگی کلان‌شهرها 

    فرامرزی, آلما؛ سلاجقه, سنجر؛ صیادی, سعید (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)
    هدف این مقاله طراحی مدل یکپارچه شاخص‌های خط‌مشی‌گذاری فرهنگی در شهرداری‌های کلان‌شهرهای جمهوری اسلامی ایران است. روش‌شناسی پژوهش ترکیبی است و از طریق تحلیل تفسیری ـ ساختاری (ISM) به‌دنبال طراحی مدلی مبتنی بر دسته‌بندی و ...