مرور دوره 9, شماره 33 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
ارزیابی کارکرد راهبردهای ارتباطی بر تجاریسازی طرحهای پژوهشی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش راهبردهای ارتباطی بر تجاریسازی طرحهای پژوهشی است. راهبردهای ارتباطی موردنظر اطلاعرسانی، متقاعدسازی، موافقسازی و گفتگو است. این پژوهش به روش اکتشافی ـ پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش را 25 نفر ...
 
- 
استراتژی طراحی مدل تولید پایدار صنایع (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)شرکتهای تولیدی صنایع مختلف برای اندیشیدن به اقدامات کسبوکار پایدار در حوزه تولید و خدمات، تحتفشار بالا قرار گرفتهاند؛ که این فشارها باعث ارتقای پایداری در زمینه خارجی و داخلی شده است. بررسی مدلهای تولید پایدار و شناسایی ...
 
- 
تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسبوکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)در عصر کنونی، سمتوسوی استراتژیک شرکتها، عملکرد آنها را در کسب بهترین نتایج تضمین میکند. در حقیقت، این جهتگیری موجب ساخت اصول اساسی در فعالیتهای عملیاتی شرکت میشود که با ایجاد رفتارهای مناسب موجب عملکرد بهتر در آینده ...
 
- 
تبیین استراتژیهای تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)با توجه به اهمیت نقش بازاریابی سیاسی در موفقیت کاندیداهای انتخاباتی و فرآیند جلب و جذب آراء، بدیهی است ضرورت وجود پژوهشی جامع در این خصوص که ضمن معرفی استراتژی و ابزارهای بازاریابی سیاسی، میزان تأثیر هر یک و رتبهبندی ...
 
- 
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تأمین صنعت خودروسازی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)امروزه رقابت شدید بین تولیدکنندگان، افزایش سطح نوآوری و کاهش دوره عمر محصولات باعث شده طراحی، تولید و بازاریابی محصولات با اهداف گوناگونی دنبال شود و انواع ریسکها در طراحیهای کلان برای زنجیرههای تأمین در نظر گرفته شوند. ...
 
- 
همسوسازی اجرای طرحهای پژوهشی با استراتژی پژوهش (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)امروزه مهمترین دغدغه اکثر سازمانها، تدوین و پیادهسازی استراتژیهایی است که موفقیت و بقای آنها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی تضمین کند. از سویی، با وجود مرحله تدوین استراتژی بسیاری از استراتژیها در مرحله اجرا با ...
 
- 
یکپارچهسازی شاخصهای خطمشیگذاری فرهنگی کلانشهرها (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-05-22)هدف این مقاله طراحی مدل یکپارچه شاخصهای خطمشیگذاری فرهنگی در شهرداریهای کلانشهرهای جمهوری اسلامی ایران است. روششناسی پژوهش ترکیبی است و از طریق تحلیل تفسیری ـ ساختاری (ISM) بهدنبال طراحی مدلی مبتنی بر دستهبندی و ...
 



