دوره 5, شماره 19

 

ارسال های اخیر

  • طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت‌یابی استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی 

    فروزنده دهکردی, لطف الله؛ حمیدی زاده, محمدرضا؛ امینی, محمد تقی؛ اعظمی, محسن (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)
    هدف از انجام پژوهش حاضر، طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت­یابی استراتژیک شرکت پتروشیمی بیستون می­باشد. جامعة آماری تحقیق، شرکت پتروشیمی بیستون و نمونة آماری 151 نفر از مدیران، مهندسان وکارشناسان شرکت می‌­باشد. ابزار جم‌ع­آوری ...

  • تأثیر راهبردهای نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی به‌واسطه فرسودگی احساسی 

    حسینی رباط, سیده منصوره؛ رحیم‌نیا, فریبرز (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)
    با توسعۀ روزافزون اقتصاد و افزایش رقابت میان ارائه‌دهندگان خدمات، مدیریت احساسات در محل کار به‌طور فزاینده‌ای مهم شده است. بازیگری ظاهری و بازیگری عمیق به‌عنوان راهبردهای نیروی کار احساسی مطرح می‌شوند که افراد با استفاده ...

  • تبیین الگوی مالکیت خانوادگی بر عملکرد شرکت‌های پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادارتهران 

    زاهدی, پریوش؛ ابوالفضلی, سید رامین؛ مردانه خامنه, اکبر (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)
    هدف اصلی این تحقیق، تبیین الگوی مالکیت خانوادگی برعملکرد شرکت­‌های پذیرفته­‌شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال­‌های 1386 تا 1390 می­‌باشد. تاثیر مالکیت خانودگی بر بازده دارأیی­‌ها (ROA) به‌­عنوان معیار عملکرد شرکت مورد ...

  • تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی 

    محمودی, وحید؛ شاه‌حسینی, محمدعلی؛ جافری, زهرا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)
    هدف از پژوهش پیش­رو، "بررسی عوامل اثرگذار بر توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی" است. این پژوهش بر حسب هدف، کاربردی و بر حسب نحوة گردآوری داده‌­ها، و از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعة پژوهش را کلیة کارشناسان و کارشناسان ارشد ...

  • تدوین و ارزیابی نقشه استراتژیک 

    قادری, اقبال؛ مقصودی, کیهان؛ پیرایش, رضا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)
    نقشه­‌های استراتژیک چارچوبی برای تشریح و اجرای استراتژی برای مدیران در عصر دانش است که نحوة تبدیل ابتکارات و منابع سازمان را به دستاوردهای مشهود مالی و مشتری­‌مدار بیان می­‌کند. در این پژوهش تلاش شد تا به استناد مدل مبتنی ...

  • طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی 

    مهاجری, میترا؛ روستا, احمد؛ حمیدی زاده, محمدرضا؛ حسینی, محمود (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)
    در دنیای رقابتی امروز کالاها و خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌‏های رقیب روزبه‏‌روز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می­‌کند و به سختی می‏توان مشتری را با ارائه خدماتی بدیع در بلندمدت شگفت‌‏زده کرد؛ زیرا نوآورانه‌‏ترین خدمات، خیلی ...

  • طراحی مدل راهبردی اثربخش به ‌منظور ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها 

    طبرسا, غلامعلی؛ هادیزاده مقدم, اکرم؛ قهرمانی, محمد؛ محبی, سراح الدین (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)
    دانشگاه‌ها نیز مانند هر سازمان دیگری به‌منظور استفاده بهینه از منابع محدود خود و اثربخشی بیشتر، نیازمند ارزیابی و سنجش عملکرد می‌باشند. تحقیق حاضر به ‌منظور تدوین مدلی جهت سنجش ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها بر اساس مطالعه ...