دوره 5, شماره 19
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
طراحی و اعتباریابی مدل موقعیتیابی استراتژیک بنگاههای اقتصادی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)هدف از انجام پژوهش حاضر، طراحی و اعتباریابی مدل موقعیتیابی استراتژیک شرکت پتروشیمی بیستون میباشد. جامعة آماری تحقیق، شرکت پتروشیمی بیستون و نمونة آماری 151 نفر از مدیران، مهندسان وکارشناسان شرکت میباشد. ابزار جمعآوری ...
 
- 
تأثیر راهبردهای نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی بهواسطه فرسودگی احساسی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)با توسعۀ روزافزون اقتصاد و افزایش رقابت میان ارائهدهندگان خدمات، مدیریت احساسات در محل کار بهطور فزایندهای مهم شده است. بازیگری ظاهری و بازیگری عمیق بهعنوان راهبردهای نیروی کار احساسی مطرح میشوند که افراد با استفاده ...
 
- 
تبیین الگوی مالکیت خانوادگی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته-شده در بورس اوراق بهادارتهران (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)هدف اصلی این تحقیق، تبیین الگوی مالکیت خانوادگی برعملکرد شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای 1386 تا 1390 میباشد. تاثیر مالکیت خانودگی بر بازده دارأییها (ROA) بهعنوان معیار عملکرد شرکت مورد ...
 
- 
تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)هدف از پژوهش پیشرو، "بررسی عوامل اثرگذار بر توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی" است. این پژوهش بر حسب هدف، کاربردی و بر حسب نحوة گردآوری دادهها، و از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعة پژوهش را کلیة کارشناسان و کارشناسان ارشد ...
 
- 
تدوین و ارزیابی نقشه استراتژیک (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)نقشههای استراتژیک چارچوبی برای تشریح و اجرای استراتژی برای مدیران در عصر دانش است که نحوة تبدیل ابتکارات و منابع سازمان را به دستاوردهای مشهود مالی و مشتریمدار بیان میکند. در این پژوهش تلاش شد تا به استناد مدل مبتنی ...
 
- 
طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)در دنیای رقابتی امروز کالاها و خدمات ارائه شده از سوی شرکتهای رقیب روزبهروز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا میکند و به سختی میتوان مشتری را با ارائه خدماتی بدیع در بلندمدت شگفتزده کرد؛ زیرا نوآورانهترین خدمات، خیلی ...
 
- 
طراحی مدل راهبردی اثربخش به منظور ارزیابی عملکرد دانشگاهها (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-11-22)دانشگاهها نیز مانند هر سازمان دیگری بهمنظور استفاده بهینه از منابع محدود خود و اثربخشی بیشتر، نیازمند ارزیابی و سنجش عملکرد میباشند. تحقیق حاضر به منظور تدوین مدلی جهت سنجش ارزیابی عملکرد دانشگاهها بر اساس مطالعه ...
 



