• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 5, شماره 19
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 5, شماره 19
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی

    (ندگان)پدیدآور
    مهاجری, میتراروستا, احمدحمیدی زاده, محمدرضاحسینی, محمود
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    854.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی-
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در دنیای رقابتی امروز کالاها و خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌‏های رقیب روزبه‏‌روز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می­‌کند و به سختی می‏توان مشتری را با ارائه خدماتی بدیع در بلندمدت شگفت‌‏زده کرد؛ زیرا نوآورانه‌‏ترین خدمات، خیلی زود از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می‏‌گردد. درنتیجه، سرمایه‏‌گذاری بر روی کسب رضایت مشتری، یک سرمایه­‌گذاری اثربخش و سودمند برای شرکت‌‏ها خواهد بود. در همین راستا یکی از عناصر مهم در دستیابی به مزیت رقابتی، توجه به عوامل بازدارندة جابجایی می‌­باشد. در این تحقیق تلاش می‌‏شود عوامل بازدارندة جابجایی مشتری در صنعت لوازم خانگی مورد شناخت و ارزیابی قرار گیرد و سپس بررسی شود آیا این عوامل بازدارنده می‌­تواند منتهی به افزایش رضایت یا ارزش درک شدة مشتریان گرددیا خیر. بنابراین،330 پرسشنامه بین مشتریان محصولات لوازم خانگی ال‏جی و شرکت مشتریان گلدیران توزیع گردید و فرضیه‌­های تحقیق براساس آنها مورد تجزیه­‌و­تحلیل قرار گرفت.   در دنیای رقابتی امروز کالاها و خدمات ارائه شده از سوی شرکت‏های رقیب روزبه‏روز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می­کند و به سختی می‏توان مشتری را با ارائه خدماتی بدیع در بلندمدت شگفت‏زده کرد؛ زیرا نوآورانه‏ترین خدمات، خیلی زود از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می‏گردد. درنتیجه، سرمایه‏گذاری بر روی کسب رضایت مشتری، یک سرمایه­گذاری اثربخش و سودمند برای شرکت‏ها خواهد بود. در همین راستا یکی از عناصر مهم در دستیابی به مزیت رقابتی، توجه به عوامل بازدارندة جابجایی می­باشد. در این تحقیق تلاش می‏شود عوامل بازدارندة جابجایی مشتری در صنعت لوازم خانگی مورد شناخت و ارزیابی قرار گیرد و سپس بررسی شود آیا این عوامل بازدارنده می­تواند منتهی به افزایش رضایت یا ارزش درک شدة مشتریان گرددیا خیر. بنابراین،330 پرسشنامه بین مشتریان محصولات لوازم خانگی ال‏جی و شرکت مشتریان گلدیران توزیع گردید و فرضیه­های تحقیق براساس آنها مورد تجزیه­و­تحلیل قرار گرفت.  
    کلید واژگان
    عوامل بازدارندة جابجایی مشتری
    ارزش مشتری
    رضایت مشتری

    شماره نشریه
    19
    تاریخ نشر
    2014-11-22
    1393-09-01
    ناشر
    انجمن مدیریت راهبردی ایران
    Iran Strategic Management Society
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران
    استادیار، دانشگاهشهید بهشتی، تهران
    استاد، دانشگاه شهید بهشتی، تهران
    استادیار، دانشگاه شهید بهشتی، تهران

    شاپا
    2228-6853
    2676-6744
    URI
    http://www.smsjournal.ir/article_88751.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/186925

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب