مرور دوره 6, شماره 21 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)برخورداری از مدلی یکپارچه برای مدیریت تغییرات میتواند پیچیدگی ذاتی تغییر را با تشخیص رابطه میان عناصر حیاتی، ساده کند. به دلیل پویایی عوامل مؤثر بر تغییرات سازمانی و برهمکنشی آنها بر یکدیگر، تدوین مدلی ایستا چندان راهگشا ...
-
الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)ادراکات مصرفکنندگان ازجمله عوامل اثرگذار بر استفاده از فناوری جدید است. در این پژوهش با تمرکز بر عوامل سودمندی درک شده، اعتماد درک شده و ریسک درک شده به تعیین نحوه اثرگذاری این عوامل بر کاربرد همراه بانک پرداختهشده است. ...
-
سنجش آمادگی سازمانی در بهرهگیری از فنآوری آر اف آی دی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)یکی از ابزارهایی که امروزه بسیار در زنجیره تأمین از آن بحث و بهعنوان توانمندساز آن یاد میشود، مبحث شناسایی از طریق امواج رادیویی یا RFID است. امواج رادیویی روشی برای شناسایی خودکار که متکی بر جمعآوری و بازیابی اطلاعات ...
-
راهبرد ارتقاء شایستگیهای استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)در این مقاله کسب شایستگی کلیدی در زمینه عوامل مؤثر بر استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی در جامعه آماری متشکل از کلیه اعضای هیئتعلمی و کارشناسان گروههای علمی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی کشور انجام پذیرفته ...
-
تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)هدف این مقاله تبیین الگوهای توسعه علم و دانش در چارچوب نظریهپردازی در سطح زیربنایی و نیز عرضه نظریه الماس و تجربه برای توسعه دانش ملی- بومی است. مقاله به پایهریزی مبانی و اصول نظریههای شناختشناسی علم و دانش میپردازد. ...
-
رهبری راهبردی و عجینشدگی شغلی و هویت سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)این مقاله مدلی را ارائه و آزمون میکند که از طریق آن درک بهتری نسبت به پیامدهای رهبری راهبردی مبتنی بر جهتدهی راهبردی، بهرهبرداری و نگهداری قابلیتهای هستهای، توسعۀ سرمایه انسانی، پایداری فرهنگ مشارکت اثربخش، تأکید ...
-
مدیریت دانش مشتری و قابلیتهای انطباق با محیط
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)این پژوهش به تبیین رابطه میان مدیریت دانش مشتری و قابلیتهای انطباق با محیط میپردازد. از یک سو با توجه به نقش محوری مشتری در محیطهای رقابتی که در نظریاتی همچون نظریه دلتا به روشنی بیان شده است و از سوی دیگر باتوجه ...
-
مالکیت مدیریتی و محافظهکاری حسابداری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2015-05-22)مدیران با توجه به انگیزههای گوناگون، درصدد شناسایی سریعتر سودها و به تأخیر انداختن زیانها و هزینهها هستند. محافظهکاری محدودیتی است که توانایی و تمایل این رفتار فرصتطلبانه را از مدیران میگیرد. هیات مدیره شرکت بهعنوان ...



