مرور دوره 4, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2010-03-21)فنّاوری اطلاعات، به تعاملات علمی شکل دیگری بخشیده و بر چگونگی کسب و انتقال دانش در جامعه تأثیر زیادی داشته است. دانشگاهها و مراکز علمی به عنوان مراکز اصلی خلق و انتقال علم، به تدریج شکل دیگری را به خود خواهند گرفت. ...
-
اصول طراحی فضاهای آموزشی کودکان بر اساس مدل خلاقیت
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2010-03-21)در سالهای اخیر، جمعیت قابل توجه کودکان در ایران، سبب توجه ویژه به مسأله آموزش و فضاهای آموزشی کودکان شده است. متاسفانه در ایران، اکثر دبستانها و مهدکودکها در فضاهای فاقد طراحی ...
-
طراحی چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه های یادگیری الکترونیکی در مؤسسات آموزش عالی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2010-03-21)هدف کلی این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای ارزشیابی برنامههای یادگیری الکترونیکی است که با بررسی گسترده پیشینه تحقیقات در زمینه ارزشیابی یادگیری الکترونیکی، 9 سؤال اساسی مورد تأکید قرار گرفت و براساس آنها هفت ...
-
آموزش معماری امروز و چالشهای آینده
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2010-03-21)امروزه نگرانی درباره آینده آموزش معماری، در حال گسترش است. به نظر میرسد مدلهای امروزی آموزش و تمرین معماری ممکن است مناسب چالشهای آینده نباشند. در مدارس معماری، بیشتر به آموزش تاریخ معماری پرداخته میشود و یا ...
-
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2010-03-21)هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تطبیقی دیدگاه اساتید و مدیران مسئول برگزاری دورههای آموزش مجازی در دانشگاه اصفهان، در رابطه با موانع مشارکت استادان در این دورهها میباشد. هدف دیگر پژوهش، بررسی روابط احتمالی موجود بین ...
-
تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2010-03-21)هدف از انجام این تحقیق، بررسی تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املانویسی دانش آموزان مقطع سوم دبستان مبتنی بر اصول طراحی آموزشی میباشد. این پژوهش به صورت نیمه تجربی انجام پذیرفته است. ...
-
تأثیر آموزش فعال درس جمعیت و تنظیم خانواده در یادگیری دانشجویان فنی و مهندسی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2010-03-21)افزایش رشد جمعیت، بیشترتوسط جوانان که نزدیک به نیمی ازجمعیت کشورمان را تشکیل می دهند، ایجاد می شود که بخش عمده آن شامل دانشجویان فنی و مهندسی است. آگاهیاین ...



