دوره 3, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
مدل اتوماسیون سلولی، روشی نوین در شبیه سازی رشد شهری (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2009-09-23)مدلسازی و شبیهسازی رشد شهری، میتواند ابزار بسیار مفیدی برای تشریح روابط متقابل بین محیط انسانساخت و محیط طبیعی- به منظور کمک به تصمیمگیری برنامهریزان در شرایط پیچیده- باشد. مدل اتوماسیون سلولی، روشی کارآمد ...
 
- 
آموزش کاهش تأثیر پارامترهای الگوریتم ژنتیک در بهینهیابی سطح مقطع و توپولوژی سازههای خرپایی توسط روش جستجوی چند منظوره (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2009-09-23)روش بهینهیابی براساس الگوریتم ژنتیک (GA) از جمله روشهای مفید بهینهیابی است؛ اما کندی این فرایند بهینهیابی از طریق GA جهت نیل به نقطه بهینه و ...
 
- 
بازشناسی نقش طبیعت در فضاهای آموزشی (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2009-09-23)تغییرات ایجاد شده در نوع زندگی، کودکان را از تجارب روزانه در دنیای طبیعی جدا کرده است. میتوان گفت ارتباط کودکان و طبیعت در دنیای امروز در حال قطع شدن است و مدارس یکی از مهمترین فضاها برای برقراری دوباره این ارتباط ...
 
- 
اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2009-09-23)امروزه تحقیقات زیادی در سیستمهای یادگیری تطبیقی مبتنی بر وب، در حال انجام است به نحوی که بتوان سیستم را مطابق سبک یادگیری کاربر، شخصی سازی نمود. تاکنون سبک های یادگیری گوناگونی معرفی شدهاند که از آن میان کارایی ...
 
- 
بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام یادگیری الکترونیکی (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2009-09-23)در جهان پرشتاب امروزی یادگیری الکترونیکی به عنوان یک ابزار کسب دانش، به سرعت در حال گسترش، توسعه و تحول است. چنین روند رو به رشدی دست اندرکاران را ملزم به اعمال روشهای علمی و منطقی در اجرا، ارزیابی و مدیریت پروژههای ...
 
- 
خود ارزشیابی راهکاری فراشناختی در بالا بردن دانش گرامری زبان آموزان (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2009-09-23)هدف از این مطالعه، بررسی روش خود ارزشیابی به عنوان راهکاری فراشناختی در بالا بردن دانش گرامر زبان انگلیسی برای دانشآموزان ایرانی است. برای دستیابی به این هدف، 60 دانشآموز پسر در دوره راهنمایی با گروه سنی 13 الی ...
 



