مرور دوره 8, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار

  • بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری وب 2 از دیدگاه دبیران متوسطه بر اساس مدل پذیرش فناوری3 

    یعقوبی, طاهره؛ ابویی اردکان, محمد؛ گوینده نجف آبادی, فاطمه (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-09-23)
    امروزه دانش­آموزان به ­عنوان بومیان دیجیتال در شبکه­های اجتماعی، سایت­های اجتماعی، وبلاگ­نویسی و دیگر کاربرد­های وب 2 فعال هستند، در حالی که به نظر می­رسد دبیران به ­عنوان مهاجران دیجیتال نسبت به آنان از تمایل کمتری برای ...

  • بررسی میزان برخورداری مدرسان دانشگاه های مجازی از مهارت های تدریس در این دوره ها 

    سراجی, فرهاد؛ موحدی, رضا؛ سیاحت خواه, منیر (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-09-23)
    هدف این پژوهش بررسی میزان برخورداری مدرسان دانشگاه­های مجازی ایران با مهارت­های تدریس در این دوره­هاست. مدرسان مجازی برای تدریس اثربخش در محیط مجازی به مهارت های متنوعی نیاز دارند که با توجه به ویژگی­های این محیط، غالبا ...

  • یک رهیافت جدید در آموزش محیط زیست به کودکان 

    میبودی, حسین؛ شبیری, سید محمد؛ ارجمندی, رضا؛ بابایی سمیرمی, فرزام (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-09-23)
    شکل­گیری نگرش و ارزش‌ها، تعهد و مهارت‌های مورد نیاز برای حفظ و پشتیبانی محیط زیست در افراد در سنین پایین آغاز می‌گردد. این مقاله با استفاده از روش تحلیل محتوای بصری به بررسی نقاشی دیواری مهدکودک‌های شهر مشهد پرداخته، کیفیت ...

  • بررسی میزان توجه معلمان ریاضی دوره متوسطه به ارزش‌های ریاضیات در کلاس‌های درس ریاضی 

    جوکار, لیلا؛ فدایی, محمدرضا (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-09-23)
    در میان تنوع و­گوناگونی حوزه­های تعلیمی، ریاضیات به­عنوان یک موضوع محوری، از جنبه­های مختلف مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است، اما ماهیت انتزاعی آن، سبب گردیده تا اغلب تصور شود ریاضیات و کلاس­های درسی آن با ارزش­ها ارتباطی ...