مرور دوره 6, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
ارزیابی و رتبه بندی عوامل مؤثر برموفقیت پیاده سازی یادگیری سیار در دانشگاه ها با استفاده از مدل TRA (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2012-03-20)هدف این مقاله بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر سیستم یادگیری سیار در دانشگاههای ایران میباشد. «تئوری رفتار برنامه ریزی شده»، «تئوری اشاعه نوآوری»، «الگوی پذیرش فناوری» و«تئوری فعالیتهای منطقی»از تئوریهای معروفی هستند که ...
 
- 
استفاده بهینه از نرم افزار پاورپوینت در تدریس (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2012-03-20)در خصوص معایب و مزایای استفاده از نرمافزار پاورپوینت در تدریس، بحثهای زیادی مطرح است؛ ولی با توجه به بررسیهای مولف، تحقیق علمی و جامعی در زمینه میزان بهینه استفاده از آن در کلاسهای درس وجود ندارد. در این مقاله نتیجه ...
 
- 
بازشناسی روش آموزشی تاریخی- تکاملی مدرسه موراتوری در کارگاه طراحی مجموعههای مسکونی (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2012-03-20)در دهههای اخیر نیاز به پژوهشهای میانرشتهای در موضوع آموزش معماری، بیش از پیش آشکار شده است. در این میان، طراحان، برای حل مسائل معماری از تفسیرهای عینی و ذهنی کمک گرفتهاند؛ لذا شناخت ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه معمار و ...
 
- 
تأثیر بازی رایانهای بر انگیزه و پیشرفت ریاضی دانشآموزان (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2012-03-20)هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی رایانهای بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان است. جامعه آماری تحقیق شامل چهل نفر دانشآموز پسر سال دوم راهنمایی است که در سال تحصیلی 88-1387 در تهران مشغول ...
 
- 
تأثیر روش تدریس و وضع ظاهری اساتید بر خوابآلودگی دانشجویان (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2012-03-20)امروزه دانشگاهها با امکانات آموزشی مناسب و بهرهگیری از اساتید متخصص درجهت تربیت دانشجویانی متخصص و متعهد تلاش مینماید؛ ولی اگر دانشجویان هوشیاری و توجه لازم را در کلاس درس نداشته باشد، تمام این زحمات به هدر میرود. ...
 
- 
میزان رعایت ویژگیهای فنی و اصول ارزشیابی در تدوین و طراحی دورههای مجازی دانشگاهها (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2012-03-20)هدف از نگارش این مقاله بررسی میزان تحقق ویژگیهای فنی و اصول ارزشیابی دوره در تدوین و طراحی دروس و دورههای مجازی در دانشگاههای ایران، از دیدگاه دانشجویان است. معیارهای تدوین و طراحی دروس و دورههای مجازی در پنج مقوله ...
 



