مرور دوره 7, شماره 2(پیاپی 17) بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 12 از 12
- 
شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)یکی از مهمترین کارویژه های رسانه ها در جوامع مردمسالار شفافیت و پاسخگویی است.شفافیت مستلزم عینیت و عدم پنهانکاری و پاسخگویی به معنای به رسمیت شناختن حق دسترسی شهروندان به اطلاعات و آگاهی یافتن در مورد نحوة ایفای تکالیف ...
 
- 
بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)شبکه اجتماعی متشکل ازافرادی است که به وسیله وابستگی های خاصی به یکدیگر مرتبط شده اند . هرشبکه اجتماعی فرهنگارتباطی خاص خود را دارد. آشنایی با ساختار و عملکرد این شبکه ها کمک بسیار زیادی به کاربران می کند تا شبکه مورد ...
 
- 
مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)هدف از انجام این تحقیق مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیرروزنامهنگار در حوزه ارتباطاتاست. مهمترین متغیر های بررسی شده مهمترین نظریهها در این تحقیق شامل نظریههای جامعه اطلاعاتی، نظریه شکاف آگاهی ...
 
- 
نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)این مقاله به منظور بررسی نقش وتأثیر رسانه های جمعی در کنترل فساداداری در سازمانهای دولتی انجام شده است.رسانه های جمعیدر سه مؤلفه شفافیت،سرعت واستقلال در ارائه اخبار ،گزارش ها و....مورد توجه قرار گرفته است.روش پژوهش ...
 
- 
بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)محقق در این پژوهش به بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران پرداخته است. هدفاصلی این پژوهش بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین روزنامههای کشور است که برای بررسی این هدف، ...
 
- 
بررسی نقاط ضعف تبلیغات (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)رسانه های گروهی وسایلی هستندکه از طریق آنها، ارتباط جمعی امکان پذیر می شود. امروزه وسایل ارتباط جمعی از طریق انتقالاطلاعات و مبادله افکار، نقش بسیار مهمی را در شکل دهی به افکار عمومی مردم جهان بازی می کنند. بر این ...
 
- 
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)هدف کلی از انجام این تحقیق بررسی رفتار مصرفی مخاطبان، بعد از تماشای آگهی های تجاری تلویزیون می باشد و اینکه تا چهمیزان بینندگان این گونه تبلیغات، به خرید ترغیب می شوند. این تحقیق به روش پیمایشی صورت گرفته و ج ام ع ه ...
 
- 
بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)هدف پژوهش: هدف از این پژوهش بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 می باشد، شرکت آب و فاضلاباستان تهران در سال 80 با بحران آب مواجه شد که مهمترین عوامل آن عبارتند از: پدیده خشکسالی های پی در پی، رشد ...
 
- 
بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)این مقاله با هدف بررسی ساز و کارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر انجام شده است. در بخش نظری آن، نظریههای پست مدرنیسم از جمله میشل فوکو، لیوتار، ژاک دریدا، ژان بودریار، فردریک جمیسون و... مورد مطالعه واقع شده
 
- 
امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)امروزه در جوامع پیشرفته سازمان ها با استراتژی استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در قلمرو اهداف خود در حرکتهستند. در این میان روابط عمومی در هر سازمان یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد سازمانی به منظور اطلاع ...
 
- 
بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)هدف از انجام تحقیق حاضر شناخت میزان بهره مندی دانشجویان رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از شبکه های رادیویی ایراناست. برای انجام این تحقیق در مراحل اولیه منابع موجود در رابطه با موضوع مطالعه و بررسی شده است، مهمترین ...
 
- 
بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)اعتماد مخاطب به رسانه محصول ارائه اخبار و اطلاعات درست با منابع مشخص، عدم سوگیری، سرعت انتشار اخبار، همگامی رسانهباتکنولوژی های روز و دیگر عوامل مرتبط با خبررسانی است. تهیه خبر و خبر رسانی از رسالت های اصلی وسایل ...
 



