• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات رسانه ای
    • دوره 7, شماره 2(پیاپی 17)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات رسانه ای
    • دوره 7, شماره 2(پیاپی 17)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی نقاط ضعف تبلیغات

    (ندگان)پدیدآور
    شاه محمدی, عبدالرضاحسینی, محمد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    258.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    رسانه های گروهی وسایلی هستندکه از طریق آنها، ارتباط جمعی امکان پذیر می شود. امروزه وسایل ارتباط جمعی از طریق انتقالاطلاعات و مبادله افکار، نقش بسیار مهمی را در شکل دهی به افکار عمومی مردم جهان بازی می کنند. بر این اساس می توان گفت کهدنیای امروزی انسان ها، محصور در دنیای ارتباطات و اطلاعات شده که با ابزار و وسایل گوناگون اطلاعاتی و ارتباطی، ذهنانسان ها را در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود حرکت میدهند. امروز ما در عصر ارتباطات به سر می بریم. دورانی که مشخصهبارز آن تلاش برای باورهای همگانی است. تبلیغ یکی از وسایل ارتباطی در دست بسیاری از دست اندرکاران صنعت رسانه می باشدکه می تواند تاثیر خوبی بر مخاطبان داشته باشد. تبلیغ و تبلیغات تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آنفروشنده یا تولید کننده ای با انجام امری سعی می کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.انجام این عمل با روش هایگوناگونی انجام می شود.
    کلید واژگان
    تبلیغ
    ارتباط
    پذیرش پیام

    شماره نشریه
    217
    تاریخ نشر
    2012-06-21
    1391-04-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران
    سازمان پدید آورنده
    نویسنده و مسئول مکاتبات
    ندارد

    شاپا
    2008-9619
    URI
    http://mediastudies.srbiau.ac.ir/article_4291.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/170470

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب