بررسی نقاط ضعف تبلیغات
(ندگان)پدیدآور
شاه محمدی, عبدالرضاحسینی, محمدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
رسانه های گروهی وسایلی هستندکه از طریق آنها، ارتباط جمعی امکان پذیر می شود. امروزه وسایل ارتباط جمعی از طریق انتقالاطلاعات و مبادله افکار، نقش بسیار مهمی را در شکل دهی به افکار عمومی مردم جهان بازی می کنند. بر این اساس می توان گفت کهدنیای امروزی انسان ها، محصور در دنیای ارتباطات و اطلاعات شده که با ابزار و وسایل گوناگون اطلاعاتی و ارتباطی، ذهنانسان ها را در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود حرکت میدهند. امروز ما در عصر ارتباطات به سر می بریم. دورانی که مشخصهبارز آن تلاش برای باورهای همگانی است. تبلیغ یکی از وسایل ارتباطی در دست بسیاری از دست اندرکاران صنعت رسانه می باشدکه می تواند تاثیر خوبی بر مخاطبان داشته باشد. تبلیغ و تبلیغات تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آنفروشنده یا تولید کننده ای با انجام امری سعی می کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.انجام این عمل با روش هایگوناگونی انجام می شود.
کلید واژگان
تبلیغارتباط
پذیرش پیام
شماره نشریه
217تاریخ نشر
2012-06-211391-04-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهرانسازمان پدید آورنده
نویسنده و مسئول مکاتباتندارد




